Det bedste jeg har købt til min PC er nok mit MSI K9A Platinium bundkort, med ATi Crossfire 3200 chipset og en AM2 socket til processoren, et køb jeg gjorde for ca. et år siden.
Grunden til at det er det bedste køb er at det ser ud til at leve op til mit ønsker om en highend(det er for en AMD processor) platform, hvor det er muligt at opgradere indtil at jeg er færdig med at studere i 2009, AM2+ skulle jo passe i AM2 soklen og med den lange levetid AGP har fået vil mine to x16 PCI-E ver. 1.1 sokler nok også kunne få ok kort i 2 år endnu. År 2009 passer også fint med AMDs roadmap, da det er omkring den tid vi skal til at leje med fusion :)
Det bedste køb er helt sikkert mit Microsoft Comfort Curve Keyboard 2000. Jeg havde ikke regnet med det helt store for 200 kr., men har faktisk fundet at jeg både kan skrive hurtigere og i længere tid på tastaturet end ved normale tastaturer, da det bl.a. er mere behageligt end de fleste. Det er også et af de få minusser der er ved tastaturet, nemlig at man savner det når man sidder ved en anden PC.