Sad på arbejdet i dag og så vi har smidt et par Q6600 GO ud af døren. Jeg kom til at tænke på om det er muligt at se på kassen via et nummer eller noget om det lige nøjagtigt er en GO? fremfor man skal til at bryde emballagen og montere cpu'en, installere win og bruge cpu-z.
Vi har også haft G0 i stykke tid på arbejdet og jeg har da lige opgraderet hjemme pcen med sådan en fætter for at se hvad den kan. Har dog ikke koblet den gamle af vandkølingen så den må lige vente med at få flere volt. Men hvorfor har de nedgraderet stock køleren? Den er jo kun faldet 10W??? Kobber arealet er blevet mindre ☹
#15 som jeg nævnte længere oppe vi har ikke opdateret hjemmesiden noget tid men det bliver nok gjort inden længe når vores nye system er oppe at køre. :P Har du fået en Q6600 GO vanovich ?
bistilled en i går fra express delivary ,den kommer imorgan .bliv sendt tilbage hvis den ikke er go . hvad er så jeres pris , fordi så vil jeg bistill en hos jer hvis de ender med at ,den anden ikke er go .
Når jeg kommer hjem , så smider jeg lige link til der hvor det skema, som er i #5, så i kan se hvilken side det er fra. Kan ikke huske det lige på stående fod 😛