Ja så kom det nye kort i maskinen og det er najs... Jeg fatter ikke at den sølle psu kan trække det monster gfx? kortet er stock men cpu er sat til 3ghz
Her er med cpu på 3.4ghz og stadigvæk stock gfx Angående pics så skal jeg se i aften men det kan faktisk ikke være i pga. cdrom og hdd holderen da blæseren rager på men det sider så i uden cdrom holderen. Det skal jo vandkøles så den stock køler skal af så kan det godet være der det hele
Der skal sådan et hoved til cpuen og et til gfx og der kommer deres nye chipset hoved på chipsettet og en laing DDC pumpe http://www.coolerkit.dk/produc... og et 3½ bay res i og som radi kommer der hele 12stk af dem her
HOLYSHIT 😲 i like that. god die med mange små, i stedet for en stor. men det bliver da noget proppet med alle dem inde og alle de slanger, hvad tykkelse tænker på at bruge?
De bliver loddet sammen med kobber rør bukninger så de er som en radi og jeg skal bruge 10/8mm slange og fittings. Det bliver engang i næste måned jeg går i gang med projektet da jeg har lidt lav kase for tiden