Nå, men jeg så det på mit tv.. Damn mclaren kan nogle tricks.. Lidt nederen ferrari ikke kan lave en hurtig nok bil :/ De har kørerne til at vinde.. Så kunne vi se et ordenligt shot-out mellem mercedes og ferrari.. Men fedt løb! :) Der var nogle fede dueller.. Og hold da kæft en tur, den ferrari fik ind i muren :O 330km/t+ lige ind i muren :O Men man må sgu sige sikkerheden er i top.. Sådan en tur havde en kører ikke overlevet for 15 år siden..
Og hvad fanden er det for et stunt ferrari har gang i? Beskylder mclaren for spionage :P Lol! Der er jo ikke noget at komme efter, når mclaren allerede er SÅ meget hurtigere end ferrari..
Og er det kun mig der synes der er alt for mange regler? De har kørt med de samme motorere i over 2 år nu, og skal gøre det i et par år endnu :/.. Man ser ikke de vilde konstruktør stunts som før i tiden.. Det var sygt så mange heste de havde :D Det var så før min tid, men stadig..
Det gør self af teams som super aguri, eller hvordan det nu staves, og kan være med.. Flere biler der kan gå i stykker = wee :D Men det er sgu også det eneste plus ved alle de regler..
Shake