PRC-DATA rykker max!

Hyggehjørnet d.  11. september. 2007, skrevet af hollowman
Vist: 675 gange.

hollowman
 
Overclocker
Tilføjet:
11-09-2007 17:45:59
Svar/Indlæg:
373/35
Har sendt et mobo til rma hos prc-data.
Se sagens forløb her:

Vi har modtaget din returvare den:
11-9-2007

Test bemærkninger:
11/09-07 Varen ombyttes

Vi har returneret varen til dig:
11-9-2007

Dvs at de har sendt en ny vare samme dag de fik den defekte vare. Er det god service eller what! 😀
Sådan skal det gøres, ved godt det ikke kan gå lige hurtigt hver gang. Hvorfor så denne lille solskinshistorie, jo for når man får god service er det sq værd at nævne.
Ps. det er ved rma sager man kender sine sande venner 🤣




MaddPirate88
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-09-2007 17:52:29
Svar/Indlæg:
2576/125
Det er da rart at vide, hvis man nu engang skal købe nyt hardware. 🙂 Istedet for alle de negative oplevelser 😩


Cashano
 
Overclocker
Tilføjet:
11-09-2007 17:53:39
Svar/Indlæg:
164/18
#0 så hurtig var SHG.dk ikke men tæt på ved min WDC 1600YS :P

#1 du få hvad du betaler for 😀


/Cashano


doit
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-09-2007 17:54:13
Svar/Indlæg:
998/134
ja prc-data er ok


ZykoPeTTer
 
Superbruger
Tilføjet:
11-09-2007 17:54:29
Svar/Indlæg:
215/39
ja det lyder da vældig fint, jeg kan så tilføje at jeg købte 2 servere hos shopITonline, men da GLS kom med pakkerne var de meget små, og indeholdt kun papir! Jeg blev vildt sur og nægtede at modtage dem, dagen efter ringede jeg til dem og spurgte hvordan de kunne få sig til at sende mig papir i stedet, men de fortalte bare at der var en fejl i deres varenumre, og at jeg ikke kunne få serverne til den pris, så det var altså bare noget dyrt papir. De havde i midlertid allerede trukket pengene og her 25 dage senere har jeg stadig ikke set skyggen af mine penge!


MaddPirate88
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-09-2007 17:56:58
Svar/Indlæg:
2576/125
#4 Hvorfor, hvorfor.. Nu var der lige en god stemming og så dræber du den.. :'-( Ej pjat, det sgu da nederen, at de ikke betaler dig tilbage.


hollowman
 
Overclocker
Tilføjet:
11-09-2007 17:58:12
Svar/Indlæg:
373/35
Jeg havde også frygtet det værste, efter alt det man høre rundt omkring, men håbede at prc-data var seriøse, har dog også købt en del ved dem efterhånden( og fik hurtig levering).
Men fik bekræftet at de er okay med deres rma service.
Men synes det var værd at nævne min historie, når man tænker på alle de forhandler som er nogle hundehandler.


ZykoPeTTer
 
Superbruger
Tilføjet:
11-09-2007 18:00:57
Svar/Indlæg:
215/39
# Da jeg begyndte at skrive den var jeg 1. post, men den ventede i 100år før den gad poste og så kom jeg ned på 4 pladsen, så jeg unskylder meget hvis jeg har fået nogle shopaholicks ned på jorden før de nåede at angive dankortoplysningerne 😛

Jeg giver dem ind til Torsdag så ringer jeg til dem for 3 gang, og hvis ikke de kan give min en dato for hvornår jeg ser mine penge, så går jeg i Banken Fredag og skriver en E-hansels mærke klage, jeg mener en ting er at de ikke har min vare, men at de sender mig 2 kasser papir, til overpris vil jeg da ikke finde mig i! og slet ikke hvis jeg sender dem retur og de beholder pengene!


hollowman
 
Overclocker
Tilføjet:
11-09-2007 18:05:47
Svar/Indlæg:
373/35
#4 Det er muligt, at du får dine penge snart!, men en ting er sikkert, 25 dage at vente er et dårligt signal at sende fra en butik😕


ZykoPeTTer
 
Superbruger
Tilføjet:
11-09-2007 18:13:04
Svar/Indlæg:
215/39
De begrunder det med, (hvilket jeg syns er rimeligt) at de først skal have varen retur.
Men på den anden side så er det dem der har fucket big time! og jammen altså hvad kan to kasser papir koste i indkøb, risikoen for at de mister to små kasser papir sammenlignet med den evt. dårlige omtale + at jeg aldrig vil handle hos dem igen!

Nu hvor det er deres fejl, og de indrømmer det overtelefonen at der er problemer med deres vare nummre, så syns jeg da at de har et ansvar for at foretage sig et eller andet! eks, give mig et fragt brev, så jeg kan modtage pakken og så sende den retur på deres regning, istedet for at vente på at den bliver så gammel at GLS selv sender den retur. Det syns jeg er dålig service!


Goaguy
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-09-2007 18:42:05
Svar/Indlæg:
3410/199
#9 --> Når du endelig har fået dine penge, kan du jo lige smide dem et link til den her side. Jeg har en meget god ide om, at forhandlerne meget gerne vil have positiv omtale på sådanne sider her.

PRC-DATA har jeg også hørt meget godt om. Jeg har dog aldrig selv handlet der.


ZykoPeTTer
 
Superbruger
Tilføjet:
11-09-2007 18:46:04
Svar/Indlæg:
215/39
%10
Well, ved ikke om det er en god ide, hvis der ikke er nogen problemer Torsdag så tror jeg ikke jeg gør det store nummer ud af det, men ellers har du nok ret.
Dog ved jeg ikke om HWT vil blive kede af at vi riser og roser forhandlere her, jeg ved at EDBPriser ikke er glade for det...

BTW sorry hvis jeg kom til at stjæle tråden 😳


Martin.v.R
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-09-2007 18:53:57
Svar/Indlæg:
8555/439
fik bytte en E6300 🙂 der gik 10 dag,men det er også fint 😉 hos PRC-DATA


hollowman
 
Overclocker
Tilføjet:
11-09-2007 18:54:37
Svar/Indlæg:
373/35
#11 føler ikke du har stjålet tråden 😉 , bare du kom ud med din vrede, det er jo nogen gange god terapi 🤣


ZykoPeTTer
 
Superbruger
Tilføjet:
11-09-2007 19:00:19
Svar/Indlæg:
215/39
hehe jeg holder altid igen, men på den anden side hvorfor skulle man det, når sådan et par inkompetente røvhuller stjæler mine penge! og sender mig en fucking stak papir som hån!

Det er jeg sur over!
meen der er så mange ting jeg er sur over 😕


Tahiti
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-09-2007 19:25:45
Svar/Indlæg:
2676/147
#11

Det er fordi EDBpriser får penge af ALLE de forhandler der er på deres hjemmeside, så vil de ikke have at folk taler godt, eller dårligt om deres kunder jo^ 😛

Vi her på siden, har INGEN grund til ikke at dele vores oplevelser om forhandlere, det er jo bare med til at så få som muligt bliver snydt, eller havner i en dårlig situation, som man kunne have undgået.

fx. så er det vist efterhånden INGEN der bruger det her site, der handler ved getmore.dk - efter utallige historier om dårlige handler ved dem, tror jeg alle har forstået, at dem handler man bare ikke med 😲

-Tahiti


Timozzdk
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-09-2007 19:37:44
Svar/Indlæg:
1636/115
#15 Jeg har handlet meget hos Getmore og gør det stadig. Har aldrig fået dårlig service eller oplevelser. Som der også bliver skrevet, man hører tit de dårlige historier men sjældent de gode.


ZykoPeTTer
 
Superbruger
Tilføjet:
11-09-2007 19:37:46
Svar/Indlæg:
215/39
hmmm. jeg troede ellers ikke der var problemer hos getmore, nu kender jeg kun 2 der har handlet der, men de har ikke haft problemer, andet end at nogle af deres vare er helt uhørt dyre! men gennerelt er det vel OK

BTW. Burdte jeg skrive dem en Mail i stedet for at ringe, i tilfælde af at de nu eks, lover mig guld, og bag efter giver mig en skov i form af 2 kasser papir :P jeg føler mig bollet i numsen, så ville det vel være rart med så megen dokumentation som muligt. eller det er mpske ikke nødvendigt?


Tahiti
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-09-2007 19:44:14
Svar/Indlæg:
2676/147
#17

Skriv da en mail og se hvad det føre til 🙂 så har du jo, som du selv siger, noget sort på hvidt. - så må vi håbe at du får mere en den lille skov du fik ( kan vel højest være en bregne eller to fra en udestue 😛 )

Held og lykke med det.

-Tahiti


ZykoPeTTer
 
Superbruger
Tilføjet:
11-09-2007 20:02:52
Svar/Indlæg:
215/39
#heh ja, hvis ikke de kommer med et pænt svar så laver jeg nok også en tråd her....

Btw kiggede lige i min mailboks, og opdagede at jeg i Fredags også smed en ordre hos PRC... De havde ikke varen på lager så der er ikke sket så meget endnu, anden end at jeg har modtaget en bekræftigelse... lad os da håbe på at det ender i en lige så god oplevelse som dem i andre lader til at have haft! 😀


DEVIL_DK
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-09-2007 20:23:28
Svar/Indlæg:
6531/410
må skuffe jer jeg bestilte en hel pc i dele ved prc så på deres side pakken var sent.

fik aldrig en pakke . ringede til dem for at høre hvor det blev af

den var forsvundet ved post.dk

ok surt sjov så må i jo sende mig en ny pakke men nææææ det ville de ikke
for jeg kunne jo have "stjålet" pakken hmmmm

altså modtaget den og nægtet at have fået den .
et firma der beskylder folk for at stjæle handler jeg ikke med.

jeg skrev enda under på en seddes hos post.dk hvor jeg skrev under på ikke at have modtaget den pakke.

fik aldrig de dele , men ½ år efter var prc så frække at sende mig et brev fra en advokat hvor jeg skulle skrive under på endnu eggang jeg ikke havde fået min pakken.

jeg skrev retur til den de kunne rende og hoppe sådan et firma er imo bare ikke seriøs.

PS:
Pakken var enda bestilt pr efterkrav.


ZykoPeTTer
 
Superbruger
Tilføjet:
11-09-2007 20:48:59
Svar/Indlæg:
215/39
# ja det lyder da underligt, og så især hvis pakken var bestilt på efterkrav! Så skulle man da ikke mene at PostDK ville give dig den uden at få hverken penge eller kvitering.

Jeg vil da også ærligt indrømme at jeg er lidt netvøs ved min ordre da den er lidt speciel...

Jeg har dårlige erfaringer med at bestille noget som helst der ikke er ren rutine for dem, for som med ShopITonline, så er der desvære en generel tendens til at de kan fucke op, syns jeg...


ZykoPeTTer
 
Superbruger
Tilføjet:
11-09-2007 20:51:14
Svar/Indlæg:
215/39
Well, så svarer jeg næsten på mit egen indlæg, MEN jeg kan se nu at PRC har trukket den vare jeg har købt af edbpriser! 😕 så nu håber jeg da godt nok det ender med at jeg får min vare inden udgangen af denne måned, ellers bliver jeg meget ked af det!


Tahiti
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-09-2007 21:06:25
Svar/Indlæg:
2676/147
#22

Hvad mener du med trukket ?

-Tahiti


ZykoPeTTer
 
Superbruger
Tilføjet:
11-09-2007 21:27:55
Svar/Indlæg:
215/39
#22-23
Well dårligt beskrevet, de har fjernet deres navn, så der linkes, ikke længere til dem fra EDBPriser når man kigger på den konkrete vare


Xabre^
 
Superbruger
Tilføjet:
18-09-2007 02:00:35
Svar/Indlæg:
178/21
Jeg har for første gang handlet med Getmore for noget tid siden.

jeg bestilte 2x1GB Corsair ram hos dem, men da jeg først fik gang i rammene var den ene blok.
Efter en kort snak med en tekniker som var utrolig flik, og åbenbart utrolig træt af sit CC bredbånd, sendte han en "returseddel" der kom dagen efter. Mine ram blev modtaget, ombyttet og sendt onsdag, og jeg havde dem torsdag !

Så det er bestemt ikke sidst gang jeg handler med dem !

bare lige min 5-øre :)


DjeavleN
 
Elitebruger
Tilføjet:
18-09-2007 15:45:34
Svar/Indlæg:
2957/206
#0 - Så'n en tur har jeg også haft hos SHG..
Kørte op med bundkortet, før jeg overhovedet var kommet hjem (~1 time efter) havde jeg allerede fået en mail om at mit bundkort var blevet ombyttet og sendt med posten (Havde glemt at sige at jeg kunne hente.. Oh well).


hollowman
 
Overclocker
Tilføjet:
18-09-2007 15:58:42
Svar/Indlæg:
373/35
#26 det er okay service, det kan en del andre forhandler lære af. Shg er ikke ringe efter hvad man kan læse rundt omkring 😉 . Dem er jeg ikke bange for at handle ved, har dog også købt en del hos dem uden problemer.


yupper
 
Elitebruger
Tilføjet:
18-09-2007 16:45:01
Svar/Indlæg:
1347/11
Jeg kan kun give mine besyv med både getmore og prc-data, har altid fået en god behandling både med retur-, rma- og handelsvarer. God information fra start til slut.