Hvilken NB og Mosfet luftkøler til Asus P5K?

Luftkøling d.  11. september. 2007, skrevet af CF
Vist: 261 gange.

CF
CF

Elitebruger
Tilføjet:
11-09-2007 23:42:24
Svar/Indlæg:
4689/105
Hej gutter!

Jeg skal snart have et Asus P5K (Når SHG får dem hjem), og jeg regner med at skifte kølingen på NB og Mosfet på et tidspunkt, så det kan tåle lidt mere oc :yes:

Har fundet den profil jeg vil have til Mosfet: http://coolerkit.dk/product.as... (hvis i har et bedre forslag så kom frisk 😀)

Ved så ikke til NB for kan ikke rigtig finde en profil der bruger det bøjleophæng som er på P5K. Har fundet en Cooler Master, men den køler ikke så godt i de tests jeg har set. Kan ikke lige finde andre, så ved i hvilken jeg kan bruge?

På forhånd tak!
Christian F
Webnik

Elitebruger
Tilføjet:
12-09-2007 00:38:18
Svar/Indlæg:
2356/28
Nu er det ikke fordi jeg sådan vil aflive dine drømme om nye kølere, men jeg synes du burde overveje vandkøling... Ingen der siger du skal købe det dyrt ...og du kan nemt opgradere det hen ad vejen.

Hvis du har tænkt dig at OC mere end hvad standard mosfet profiler kan bære kan jeg forsikre dig for at du ikke kommer til at gøre dette på luft... Ihvertfald ikke uden at du skal have skruetvinger i bordkanten og høreværn på.

Startede selv med luft og endte med min egen personlige boring 747! Spar pengene og køb vandkøling, det er SÅ meget bedre!

Martin.v.R

Elitebruger
Tilføjet:
12-09-2007 06:21:36
Svar/Indlæg:
8555/439
hvis du ikke skal havde Vand på,så lad dem side 😉 jeg kunne 530fsb på dem med min E6700 🙂