Superbruger
Tilføjet:
14-09-2007 09:46:40
Svar/Indlæg:
313/103
Hej
Min computer opfører sig mærkeligt og er faktisk på kanten til at den ikke kan bruges.
Når jeg spiller Battlefield 2 får jeg relativt ofte følgende fejl, dvs. jeg kan ikke spille et par timer uden at de kommer:
1: Tit og ofte lag-problemer når jeg sidder og er opslugt af spillet og pludselig kan man ikke bevæge sig i spillet og når jeg har kontrol over laggen igen så er jeg død.
2: Eller også kommer jeg ikke tilbage til spillet og ender ude under multiplayer-fanen med meddelelsen "connection to the server has been lost".
3: Jeg kan også risikere at ende på skriverbordet, hvor spillet er lukket ned, det er dog sjældnere.
4: Eller spillet fryser og efter ca. 20 sek. genstarter maskinen uden varsel. Der kommer en fejlmeddelelse på blå baggrund lige inden den genstarter, som jeg desværre ikke kan nå at læse. Men det er noget med en kritisk fejl og kontakt din forhandler hvis det bliver ved. Det er det eneste jeg har kunne nå at læse, men meddelelsen fylder hele siden.
5: Når jeg er på internettet siger Explorer pludselig at den har fundet en kritisk fejl og lukker ned. Og så er internet Explorer lukket ned uanset hvor mange sider jeg havde åben seperat.
Mit grafikkort er overclocket, men temperaturerne er fine og mine 2x120mm kabinetblæsere holder kabinettet køligt. Jeg kører XP Pro, hardiske (1SATA og 1 PATA) er partioneret i 2 klumper hver på ca. 40 GB. Min forbindelse er en fibernet til den lokale elforsyning på 10Mbit/10Mbit på papiret og jeg bruger onboard LAN. Øvrig Pc-specifikationer står nederst i tag-feltet, ellers skal jeg prøve at finde ud af det.
Hvad skyldes de forskellige fejl? Håber meget nogle kan hjælpe da det som skrevet er på kanten af det brugbare lige nu, og computeren kan jo godt følge med lidt endnu så jeg vil gøre meget for at få løst disse irriterende fejl.
Med venlig hilsen
Kenneth
Svendborg