har det lige som dig ser ud til man ikke kan bruge 7,5 lige nu :( hader også Live messenger det bruger lige som meget mere cpu selv om det bare står og man ikke bruger det :S skod
Når jeg skal bruge det kommer der en besked om loader.exe ikke findes mere.. Det er jeg godt træt af selvom jeg har afinstalleret det og installeret det igen...
Nej - Du SKAL ikke bruge Live. Har selv lige fået 7.5 til at virke igen.. (BIG YAY! Kunne bare ikke klare Live 🤡)
Du skal bruge en HEX editor, fik selv forslået "xvi32".
Åben programmet > Åben messenger exe filen med programmet > Brug søge funktionen til at finde alle "7.5" og ændre dem til "8.5" søg både med og ude unicode tingen (Den slår du til i søge funktionen).. Når det er gjort virker det fin fin igen :)
Bare lad være med at accepter webcam ting fra folk du ikke kender/stoler på. Hvis du skal have mere hjælp så må du bare lige smide en besked eller så'n.
Hvis det er at du ser det totalt uoverskueligt så har microsoft released en 7.0.whatever version som er lavet til dem der ikke bruger WinXP/Vista (Live requires that) - Hvis du ikke lige kan få det startet så smid den i Windows 2000 kompabilitets mode, så burde det virke.
Det er ikke for at tage røven på jer de har tvangs-opdateret til Live. Det er fordi der er fundet et ret grimt sikkerhedshul i de gamle msn-versioner I skal opdatere. Så #7's trick til at narre systemet er måske ikke den bedste ide i hele verden. Så hellere bruge et lille 3. parts-program.
Ovenstående er foreslået og alle sammen er gode chat programmer. Jeg kører selv med Miranda IM igennem snart 4 år og er kun tilfreds med det. Jeg skiftede fordi mine (tåbelige) venner begyndte at bruge Messenger istedet for ICQ 😩