Altså hvis du går efter noget som ser vildt fedt ud så tag en Thermaltake Beetle 😛 Du kan se billeder af den i min profil 😉 Synes selv den køler vildt godt og hvis du altid vil køle mere så skal du bare gøre som mig og smide en ekstra 80mm køler bagpå 😀 hehe Kan love dig for at den larmer når den er på fuld 😲
Det eneste der er negativt er at den er vildt svært at få på fordi den er så mega stor 😕 men ja tog mig 1 time eller sådan noget 😛 Men når den så endelig kommer på er det vildt fedt 😲 😀
Jeg har nu hørt, at den Beetle kun ser godt ud. Den yder ikke godt til prisen. Kan ikke lige huske hvor jeg har set test's på den, men kan huske at de ikke var imponerende.
#5 og #6 Tweak up er bare en virkelig dårlig hjemmeside. Prøv at søge efter nogle andre anmeldelser af den! Det er slet ikk et svagt produkt Det er bare dem fra Tweak Up som er en håndfuld idioter som ikk ved hvad de snakker om!
Det er Tweak up det er noget værre l**t. Det er bare min mening!
Og Nej Prøver ikk at snyde nogle fortæller bare min egen erfaring med dette produkt og at det er godt! Er skam 112% ligeglad om du så køber noget andet