Digitalt HDTV tv kort til Vista 64 og TDC hybridnet

Media Center d.  15. september. 2007, skrevet af Ascanius
Vist: 1647 gange.

Ascanius

Elitebruger
Tilføjet:
15-09-2007 16:13:40
Svar/Indlæg:
725/128
Hej, jeg søger et tvkort der kan modtage det HD formtat man får via TDC hybridnet, noget DVB-T mener jeg, hvis det ikke er det, så skriv det venligst til mig.
Jeg kan nemlig se der er nogen der skriver det er DVB-C, men det er altså en radiomekaniker der laver TV til dagligt der har sagt det er DVB-T.

TV-kortet jeg søger skal have Vista 64 driver.

På forhånd tak for hkælpen
Titanium_y

Elitebruger
Tilføjet:
15-09-2007 18:06:03
Svar/Indlæg:
19/9
hvis det er tdc's kabel tv (ved ikke hva hybridnet er) kan du ikke bruge en DVB-T (Terrestrial) modtager den er til antenne signaler ikke kabel. du skal have en DVB-C (cabel) modtager. ved ikke om du skal have en med kortlæser da det er selector der er tdc's digitale net, disse er desværre dyre har selv undersøgt det for godt 9 mdr siden, men måske er de faldet i pris. men det er helt sikkert ikke en DVB-T du skal bruge.
Du kan evt læse mere på den nye side http://www.digitaliseringen.dk... en side der skal hjælpe danskerne til at konvertere til det digitale net.

Titanium_y

Elitebruger
Tilføjet:
15-09-2007 18:09:06
Svar/Indlæg:
19/9
fandt lige et link mere der fra tdc beskriver hva de sender med http://www.recordere.dk/indhol...

o27

Elitebruger
Tilføjet:
16-09-2007 13:04:07
Svar/Indlæg:
937/191
Du skal have et Digital-everywhere FireDTV (til Firewire) eller et FloppyDTV du kan montere i et floppy drev eller internt i et tomt pci kort.

Det er klart det bedste digitale tuner kort pt. til TDC kabel tv og Stofa Digitale spejl.

Ascanius

Elitebruger
Tilføjet:
16-09-2007 16:08:15
Svar/Indlæg:
725/128
Okay, kunne man få et link til det der interne FloppyDTV der som jeg skal have?

Jeg har fundet en side, men er lidt i tvivl om hvad det er for en jeg skal have til TDC hybridnet

Jeg er også i tvivl om det vil virke med Vista 64 da der kun står der er driver til Vista 32

Jeg kan også se at MCE i Vista er DVB-T så der skal være en MCE driver med jo.

MadsH

Elitebruger
Tilføjet:
19-09-2007 05:57:36
Svar/Indlæg:
1915/57
Hej. "låner" lige tråden. jeg står også og skal have et tv-kort. det skal være et hybrid så jeg både kan se de digitale og analoge og jeg er på fibernet så der kommer bare en antenneledning ud af væggen. hvad vil i anbefale?