Hvad skete der med mit indlæg

Litteratur d.  17. september. 2007, skrevet af Hanien
Vist: 380 gange.

Hanien

Superbruger
Tilføjet:
17-09-2007 07:32:40
Svar/Indlæg:
13/6
Hej

Jeg lavede i går et indlæg under Diverse her i forummet.

Her til morgen kan jeg se at der er kommet to mails om at der er svar i mit indlæg - det linker til http://hwt.dk/forumthread.aspx...

Hvis jeg går ind og søger alle indlæg lavet af mig, Hanien, står der at jeg har lavet et indlæg der med følgende data:

Title: 'NAS server - kan det bruges til film'
Bruger: Hanien
Indhold: du lugter

Det indlæg har jeg aldrig lavet - hvad kan der være sket?

Jonas
Holst

Overclocker
Tilføjet:
17-09-2007 07:53:09
Svar/Indlæg:
209/8
Jeg havde også en mærkelig oplevelse herinde for ikke så længe siden.

Blev kontaktet af en administrator om at jeg skulle rette min profil, så stod der alt mulig pis med pik kusse osv. under profil beskrivelse. Hvilket jeg ikke selv har skrevet. Så der sker underlige ting nogle gange.

Hanien

Superbruger
Tilføjet:
17-09-2007 07:55:26
Svar/Indlæg:
13/6
Det var da trist.

Jeg må oprettet mit indlæg igen og håbe at det ikke gentager sig.

Mr.

Elitebruger
Tilføjet:
17-09-2007 11:33:57
Svar/Indlæg:
4107/224
Der har også lige været noget omkring at Jmose har slettet et indlæg, selvom han ikke har. der står det er ham, men det er det tydeligvis ikke.

JacobHL

Elitebruger
Tilføjet:
17-09-2007 16:09:24
Svar/Indlæg:
1776/116
Det var mig der slettede den post - primært fordi indholdet var "du lugter" som du selv siger.. Jeg synes godt at jeg havde set det indlæg tidligere med seriøst indhold, men da jeg så at det eneste der stod i #0 var "du lugter", valgte jeg at slette tråden..

Umiddelbart lyder det ret mystisk, og noget kunne tyde på at en eller anden har fundet hul igennem koden, og fået mulighed for at redigere i indlæg - eller også har et crewmedlem været lidt sløset med et password, men jeg skal ikke kunne sige det..