TDC indrømmer fejlbehandling af konkurrenter

Litteratur d.  17. september. 2007, skrevet af System
Vist: 719 gange.

System

Overclocker
Tilføjet:
17-09-2007 15:01:46
Svar/Indlæg:
0/11005
Cybercity har angiveligt mistet et trecifret millionbeløb, fordi TDC ikke har givet firmaet adgang til det tidligere statsejede net. Telestyrelsen skal nu se på sagen.

Læs hele nyheden her: http://www.hwt.dk/newsdetails....
steen

Elitebruger
Tilføjet:
17-09-2007 15:20:24
Svar/Indlæg:
2870/65
Tjah....og bagefter har TDC så nappet kunden. Liiiige smart nok.

Håber at CC sagsøger TDC....så de forhåbentligt kan lære ikke at lægge hindringer i vejen for konkurrenterne.

Anonym20219355916

Elitebruger
Tilføjet:
17-09-2007 15:23:36
Svar/Indlæg:
6181/270
#1 enig

tdc er slemt har lige opsagt min fastnet hos tdc, da jeg fik at vide at de malker kunderne med deres opkaldsafgift

Fakker

Overclocker
Tilføjet:
17-09-2007 16:09:14
Svar/Indlæg:
126/6
Det var sq da lige præcis hvad vi skrev om her i forummet forleden dag...

Tdc skal ned med nakken fordi de snyder og bedrager.. Men men, Der er jo altid nogen som synes det er okay hvad de gør

Burgurne

Elitebruger
Tilføjet:
17-09-2007 16:18:33
Svar/Indlæg:
5874/1287
Jøsses, hvor er jeg nu glad for mit fibernet. Ikke mere kobber hos TDC i min bolig!

Thatorien

Superbruger
Tilføjet:
17-09-2007 17:05:33
Svar/Indlæg:
82/6
hehe... Har selv prøvet at få at vide af cybercity at der ikke var kobber nok til en bredbåndforbindelse. Men TDC kunne godt levere... Hmm 😲

BlackCap

Overclocker
Tilføjet:
17-09-2007 19:30:15
Svar/Indlæg:
15/3
Tjaaa... Begge firmaer fatter MINUS.. har stortset ikke haft andet end problemer med begge selvskaber.. ved tdc er det endt med en klage, som jeg fik med hold i...
Men CyberShitty skal da bare ned med nakken, magen til amatør ISP skal man godt nok lede længe efter...

DEVIL_DK

Elitebruger
Tilføjet:
17-09-2007 22:01:34
Svar/Indlæg:
6531/410
helt enig i det med CyberShitty min forbindelse ved dem går ned hele tide og de siger det er der ikke noget at gøre ved.

Sir

Elitebruger
Tilføjet:
17-09-2007 22:46:12
Svar/Indlæg:
2872/90
#7 Man skal bare ha en cybercity forbindelse tilbage fra den gang de startede så virker det 100%.. har har vores i ja gud ved hvor langtid og den har været nede 2 gange. et eller andet gøjl med centralen og det er et par år siden nu..

Der service halløj skulle os stinke af h til men hvis ens forbindelse virker ja så for man jo ik brug for den.. Kender os mange som har cybercity og de er os rigtig glade for dem.. så bad luck med din forbindelse..

steen

Elitebruger
Tilføjet:
18-09-2007 00:46:05
Svar/Indlæg:
2870/65
# 5 Det er præcist sådanne historier som får en til at sige: "hmmm....".

#7 Jeps. Havde CC i 5 år, uden så meget som et enkelt "hickup" i forbindelsen. Så fik jeg IP telefoni...og så gik det galt med dårlig service. 4 gange på 6 måneder måtte jeg i banken for at bevise at jeg havde betalt mine regninger. Så fik jeg nok og skiftede til CPH Metronet.

Hos Metronet er der bare ingen problemer. Nice båndbredde også.

grillbille

Superbruger
Tilføjet:
19-09-2007 12:50:01
Svar/Indlæg:
131/55
Uanset hvordan tingene vendes og drejes så har alle firmaer jo deres fordele og ulemper. tag udgangspunkt i CC - man skal da ikke tro at de sælger de produkter for kundens skyld - det er da udelukkende fordi de kan tjene penge.

TDC´s store problem er vel at de på et tidspunkt var statsejet og ikke privatejet, hvorfor mulighederne for at ekspandere var meget begrænsede. Og da de til stadighed kun har det danske marked som primærmarked tjener de da så mange penge som de overhovedet kan! Det er jo til gavn for aktionærer m.v..

Men som almen forbruger har man naturligvis interesse i så billige produkter som muligt.

Derfor denne store interessekonflikt mellem tdc´s aktionærer og den almene forbruger!

Og ja - tdc er formentlig dyrere - men til gengæld er det dem der skal vedligeholde alle de gamle telefonnet - det er også grunden til at hvis man oplever problemer hos f.ex. CC så siger de bare at problemet ikke er ved dem men ved tdc!
Men det er en helt anden problematil 😀

NightBreaker

Elitebruger
Tilføjet:
19-09-2007 12:51:34
Svar/Indlæg:
857/27
Grund til at det kommer, så hårdt frem nu er pga. den mail, jeg har kendt til den forskels behandling i lang tid. Og har snakket med mange i TDCs backoffice, samt nogen fra dens afdeling iht. management. Og det er det samme hver gang.... Jeg kan ikke udtale mig mere om dette. Men det er godt der bliver rykket frem i pressen nu.