-> Alle
Jeg vil da gerne lige smide en kommentar, såfremt det er passende.
Jeg har været en del hængt op her på det sidste, og som Overbaury også skriver, så er det især relateret til uni. Det er naturligvis ingen undskyldning for, at jeg på ingen måde har optrådt som en fair sælger, og jeg har givet min grunde og den allerbødigste undskyldning til Anders (Tahiti), samt nogle andre som ej heller har modtaget deres ting endnu.
Faktum er, at jeg nu er lidt mere "ovenpå", og nej, det har intet at gøre med Rustur og introforløb. Jeg har bare ikke været god til at give folk den respons de har fortjent, og især ikke, da de har betroet sig til mig med deres forudbetalte penge.
Jeg kan kun, på det allerkraftigste, pointere, at det er normalt ikke sådan jeg er, og håber da også at det er den opfattelse i havde, og fortsat har af mig. Jeg går meget op i, især da jeg selv har handlet en del her på siden, at handler mellem to personer der ikke direkte kan se hinanden i øjnene, skal foregå så gnidningsfrit som overhovedet muligt.
Dermed også ment, at det er af allerhøjeste prioritet, at man opretholder en god, sober og konstant kontakt mellem sælger og køber. Det er så det jeg ikke har gjort, og vil gerne, for god ordens skyld og Anders', undskylde til de(m) af jer, der ikke er blevet behandlet fair af mig.
Med venlig hilsen
Allan/NoNig