Endnu en der ikke vil sende vare :/

Hyggehjørnet d.  17. september. 2007, skrevet af Tahiti
Vist: 773 gange.

Tahiti

Elitebruger
Tilføjet:
17-09-2007 18:33:21
Svar/Indlæg:
2676/147
Hejsa

Nu bliver jeg sq nød til at smide et indlæg her, og så må det være op til admin's om det skal slettes eller ej.

Synes det er oftere og ofter at vi her på site oplever folk, som ikke sender de vare man har bestilt ved dem.

Jeg har handlet med NoNig her fra siden.

Jeg sendte ham 120 kr., som aftalt, men ingen vare kom. Han begrunder med at han ikke har modtaget pengene, til trods for at hans bank HAR oplyst min bankmand, om at de penge gik ind på hans konto d. 23/8.

har naturligvis prøvet, forgæves at komme i kontakt med NoNig, men der er ingen respons.

Jeg har hans navn, nummer og det hele, men gider seriøst ikke til at betale mere i benzin for at komme derned, end hvad jeg har betalt allerede.

Det er bare lige en lille advarsel, at NoNig, måske ikke er så fin igen som jeg ellers gik og troede :'-(

-Tahiti
Goaguy

Elitebruger
Tilføjet:
17-09-2007 18:37:48
Svar/Indlæg:
3410/199
Jeg har fjernet hans brugernavn, og erstattet det med "XXX". Jeg skriver i en fodnote til de andre crewmembers, hvem det er. Som ny skribent er jeg ikke 100% sikker på, hvad der er det rigtige at gøre. Såfremt de andre synes det er i orden at navnet kommer frem, beder jeg dem indsætte det igen.

Mvh Simon

Tahiti

Elitebruger
Tilføjet:
17-09-2007 18:41:02
Svar/Indlæg:
2676/147

Bare iorden 🙂

Havde set et par tråde med brugernavn i, derfor jeg skrev det, for var selv i tvivl 😕

-Tahiti

Mentos3

Elitebruger
Tilføjet:
17-09-2007 18:57:26
Svar/Indlæg:
4230/89
#1 tror du ikke Vin Diesel bliver ked af vi hænger ham ud som snyder her 🤣

ej, spøg til side, det er trist at folk ikke bare kan holde hvad de lover, istedet for at der skal være ballade over så lidt som 120kr,-

det svarer jo nærmest til at gøre sig til tyv for et franskbrød 😕
how low can you go...

Tahiti

Elitebruger
Tilføjet:
17-09-2007 18:59:02
Svar/Indlæg:
2676/147

Det er præsis det jeg tænker.

Jeg håber navnet kommer i tråden igen, for det er sq ikke en hr. hvem som helst. Det er en MEGET kendt bruger er på site, med mange posts.

Men, vi får se.

-Tahiti

Hamstren

Overclocker
Tilføjet:
17-09-2007 19:00:21
Svar/Indlæg:
541/48
#4 Spændene. men selvfølgelig kommer han på, hvis du ikke får varen.

Riis

Elitebruger
Tilføjet:
17-09-2007 19:04:09
Svar/Indlæg:
4657/53
Nu kræver det jo ikke den helt store eksamen for og finde ud af hvem det er. 😀
Så der er vel ingen grund til og skjule navnet.

Cyrezz

Overclocker
Tilføjet:
17-09-2007 19:09:33
Svar/Indlæg:
581/24

Jeg har regnet det ud..... Du gjorde det så let.... DET ER DIGmuhahahahahahahahahahajegerikksjov:( hmmm

Det er da træls, hvis man ikke kan stole på folk, og så snyde en anden for 120kr (hvis han ikke sender) det er da lamt!

Goaguy

Elitebruger
Tilføjet:
17-09-2007 19:12:18
Svar/Indlæg:
3410/199
#6 --> Det kan der være noget om. Det virker ikke som om, at de andre mener, at navnet skal frem lige med det samme, da de er enige i, at der nok er tale om en misforståelse af en eller anden art. Men nu får vi se.
Som Tahiti også siger, er det en meget kendt bruger, fra hvem man slet ikke ville have ventet det. Og da slet ikke for 120kr.

B@NG

Elitebruger
Tilføjet:
17-09-2007 19:26:57
Svar/Indlæg:
3640/1231
HWT har ikke noget med de handler at gøre, som brugerne foretager med hinanden.

En af grundende til at HWT normalt er et godt sted at handle, er at man ved at man kan stole på de "gamle" brugere blandt andet, da ingen ønsker at sætte sit navn på spil, for nogle sølle kroner.

Derfor er det også blevet brugt at "advare" brugere mod hinanden, hvilket reelt er den eneste måde man KAN hjælpe hinanden her. Og det vil ingen være hævet over, hverken butikker eller privat personer.

Dog skal reglerne til hver en tid overholdes (hvilket de også er blevet her) og navnet er indsat igen. Dog skal man altid være varsom med at dømme, før man har hørt den anden side af historien, hvis der er nogen.

Jeg håber det fortæller hvad HWT's holdning nu er til den slags 🙂

matt??

Elitebruger
Tilføjet:
17-09-2007 19:50:01
Svar/Indlæg:
5600/32
Jeg har lige oplevet nogenlunde det samme med en gammel bruger. Han købte noget af mig. Vi har haft en del kontakt over PM's og aftalte at jeg skulle sende på efterkrav, men han valgte så ikke at hente pakken og pakken kom tilbage til mig i dag. Fra den dag pakken kom frem, til nu, har det på ingen måde været muligt at få fat på ham. Jeg har set ham online på siden, jeg har PM'et til ham, jeg har skrevet SMSer og jeg har ringet. Nu hænger jeg så på portoen, og skal sælge tingene igen..

Tahiti

Elitebruger
Tilføjet:
17-09-2007 20:05:48
Svar/Indlæg:
2676/147

Det er bare så trist, og det gør jo at man: læs jeg, overvejer en extra gang og jeg vil sælge/sælge på hwt.dk eller dba.dk. Fortrækker jo klart hwt.dk, men orker ikke igennem en lang ting som denne, før der sker noget.

Synes jeg har givet ham rig mulighed for at henvende sig til mig, og hans side af historien, var at han ikke havde fået pengene. naturligvis følger jeg op på det. Får min bankmand til at kontakte hans bank, finde hans bankman, som så kunne fortælle at de 120 kr. var registreret den 23/8. Skrev efterfølgenede at hans bank havde registreret pengene og jeg forventede at se pakken, samme uge, det var i sidste uge. Jeg har intet hørt fra manden.

HVIS der er kommet noget vejen, er det naturligvis tilgiveligt, men synes bare det virker underligt at han ikke kan se pengene, når hans bank kan? 😉

-Tahiti

Overbuary

Elitebruger
Tilføjet:
17-09-2007 20:24:20
Svar/Indlæg:
1762/50
Jeg har handlet med NoNig (Allan) her for ikke særlig længe siden!
Han er 100% god! han er vidst bare meget på universitetet på det sidste, derfor var min og hans handel også lidt tid om at komme igennem.

Han er bare tit lang tid om at svare ja 😉

Hvis han skulle snyde, ville han nok ikke gå efter 120,- Tahiti.. ham og jeg har lige handlet for over 4000,- 😛

Overbuary

Elitebruger
Tilføjet:
17-09-2007 20:27:45
Svar/Indlæg:
1762/50
Jeg synes det er lige voldsomt nok! NoNig er nærmest legende her på siden! Han er helt reél nok, og jeg ved der er MANGE herinde der har haldlet med ham 😉

Han havde faktisk en tråd kørende hvor han havde dørene åbne for folk der ville arve hans gamle HW, dér købte jeg et digitalt spejlrefleks af ham.................. over bank overførsel.

Link: http://hwt.dk/forumthread.aspx...

Tahiti

Elitebruger
Tilføjet:
17-09-2007 20:29:03
Svar/Indlæg:
2676/147

Jeg er HELT enig 🙂

Forstår heller ikke lige hvad der sker her. Min opfattelse af NoNig er jo os at han er trusted og at han er de 112% toyota god for det han siger.

Vi startede handlen engang i slutningen af uge 32, og i er altså ikke kommet ét skridt vidre. Jeg ved godt at han er på skolen meget for tiden, men derfor kan man vel godt skrive tilbage på en sms? 😉

Anyway, i må se hvad der sker :yes:

-Tahiti

Tahiti

Elitebruger
Tilføjet:
17-09-2007 20:31:38
Svar/Indlæg:
2676/147

Det er præsis de ting jeg endnu ikke har modtaget 😲 🙂 - bankoverførsel 😉

bød ham 60 kr. for det pp, selvom han var villig til at sende det for bare porto.

-Tahiti

Fiddoo

Elitebruger
Tilføjet:
17-09-2007 23:53:30
Svar/Indlæg:
1293/104
Ifølge hans profil, har han ikke været logget på siden 5. september 😲

Tahiti

Elitebruger
Tilføjet:
18-09-2007 00:28:15
Svar/Indlæg:
2676/147

Nemlig 😕

sq noget puuhaae 😛

-Tahiti

Skipper

Elitebruger
Tilføjet:
18-09-2007 03:29:05
Svar/Indlæg:
971/67
Jeg har også handlet med Allan før, han er sgu en flink fyr. Han lavede droop mod på mit gamle Asus P4C800 deluxe, det gjorde han endda på min adresse. Endvidere tror jeg også han har travlt med Uni.

Det er dog træls, hvis han ikke overholder en aftale

/Skipper

Tahiti

Elitebruger
Tilføjet:
18-09-2007 16:43:50
Svar/Indlæg:
2676/147

yup, det var lidt trist 😩

Anyway, har snakket med Allen(NoNig) nu, og det ser ud til at det hele nok skal gå iorden. Han havde sine grunde til at det hele var gået i vask, og det forstår jeg fuldt ud :yes:

-Tahiti

NoNig

Elitebruger
Tilføjet:
19-09-2007 18:01:43
Svar/Indlæg:
23132/740
-> Alle

Jeg vil da gerne lige smide en kommentar, såfremt det er passende.

Jeg har været en del hængt op her på det sidste, og som Overbaury også skriver, så er det især relateret til uni. Det er naturligvis ingen undskyldning for, at jeg på ingen måde har optrådt som en fair sælger, og jeg har givet min grunde og den allerbødigste undskyldning til Anders (Tahiti), samt nogle andre som ej heller har modtaget deres ting endnu.

Faktum er, at jeg nu er lidt mere "ovenpå", og nej, det har intet at gøre med Rustur og introforløb. Jeg har bare ikke været god til at give folk den respons de har fortjent, og især ikke, da de har betroet sig til mig med deres forudbetalte penge.

Jeg kan kun, på det allerkraftigste, pointere, at det er normalt ikke sådan jeg er, og håber da også at det er den opfattelse i havde, og fortsat har af mig. Jeg går meget op i, især da jeg selv har handlet en del her på siden, at handler mellem to personer der ikke direkte kan se hinanden i øjnene, skal foregå så gnidningsfrit som overhovedet muligt.

Dermed også ment, at det er af allerhøjeste prioritet, at man opretholder en god, sober og konstant kontakt mellem sælger og køber. Det er så det jeg ikke har gjort, og vil gerne, for god ordens skyld og Anders', undskylde til de(m) af jer, der ikke er blevet behandlet fair af mig.

Med venlig hilsen
Allan/NoNig

#Devastator

Elitebruger
Tilføjet:
19-09-2007 20:07:13
Svar/Indlæg:
1581/5
ikke desto mindre er det sket før, heldigvis så har de sager jeg kender til med NoNig da fået en ordentlig slutning, selvom den ene måtte lade vente på sig i mere end 1½ år. - så helt stabil vil jeg ikke kalde ham.