Lars M.
Kan jeg bede dig prøve noget 😉
1.)
Først klikker du på "Bruger Online", og tæller dem som er online - ca. 45-50 PT..
2.)
Så går du helt ned i bunden og tjekker, hvor mange der står til at være online via Chart - ca. 140 PT..
Dvs. at der er ca. 90, som ikke er logget ind, men og på det konkludere vi, at de er gæster og læsere artikler på HWT - altså 90 stk PT..
Ud af de 50 Stk., som har en profil og derved er online, trækker vi 10 Stk. fra (altså de 10 Stk. som sidder her i tråden og (IMO) lukker vand ud.)
Så har vi 40 Stk., som ligges sammen med de 90 Stk., som så giver 130.
Ved godt, at regnestykket er lidt groft og er i en cirka variabel., men vi snakker stadig 130 personer som jeg vil skyde på er ligeglad med signaturen.
Derfor, når du siger brugere, så ved jeg, at du mener dem der benytter Forum.
Dem der benytter forum, har en profil, dem som læser artikler, har ikke - kan du se hvad jeg mener? - HWT betyder Hardware-TEST, ikke HWF - Hardware-FORUM - see now?
En anden ting som du kæfter op om, er manglende forståelse fra vores side - men HOV!, hvor er jeres forståelse.
Du nævner også noget med programmører? - endnu engang vil jeg medglæde pille dig ned. Hvem siger, at jeg er programmør (kan godt læse, at du henvender dig til mig 😉 )?
Hvem siger ikke, at jeg er analytiker? - eller fuld-tids-lønnet skribent på HWT?
Pågrundlag af din kommentar i overståenden indlæg kan jeg kun konkludere, at du endnu engang ikke forståelsen for, hvad det egentligt er der skrives af The Boss, B@NG og mig.
Du skriver også at vi griber det "HELT FORKERT AN!", i det tilfælde synes jeg, at du skulle læse hele tråden igen, for at få forståelsen af alle disse ting, som der egentligt skrives - ligesom jeg gjorde her til morgen.
Måske der, vil du forstå, at det ikke handler en signatur, men ufattelig mange statiske links til konkurrenter og andre sites, som ikke er interesseret i HWT´s ve og vel.
Og på det grundlag, er jeres signatur taget fra jer.
I er så meget på tvæs af denne regl fra HWT. Hvor mange af jer er gammel nok til at handle på QXL?
Den side har million omsætning, og hov! - der må der ikke linkes noget som helst.
Ikke engang en produkt specifikationer må der linkes til - så kom da endligt frisk igen med din "Økonomi 101".
Konkurrenterne vil jeg ikke mene, er kommet et skridt tættere på - og hvordan er du kommet frem til det, ved at i har tvunget os til at fjerne signaturen?
Kan det ikke vendes til, at vi er kommet et skridt foran konkurrenterne, ved at fjerne signaturen?
Signaturen er væk - slut, prut med den, jeg tvivler på, at der kan siges noget, som for den frem igen forløbligt.