Hej har lige læst denne artikel og jeg var lidt spændt på hvordan Linksys WRT150N og WPC300N klare det med hensyn til hvor god signal og hastighed over længer afstand. Grunden til det er at jeg lige har sat et trådløs netværk op for min bror med
802.11g udstyr. og det var ikke nogen succes, vi har probs med signal og hastighed, dårlig signal= dårlig hastighed, køre kun 5-16 Mbps. Min brors trådløs
netværk består af 2 stationær pc'er og en bærbar og en netopia router fra cybercity
den ene stationær har indbygget netkort og til den anden har vi købt en belkin pci trådløs netkort til 499,- . Det skal lige siges at han bor i et ganske almindelig mure
stens hus hvor max afstand til de 2 stationær er på 12m, det sjove er at hans bærebar lige meget hvor i huset køre med fuld skrald 54 Mbps og god signal.Har prøvet at fjerne alt sikkerhed for at se om det skulle give et bedre resultat men nej det gjorde det ikke. Jeg savner lidt information om hvor god signal der er på Linksys's udstyr og om det holder hvad de skriver nemlig at rækkevidden skulle være
12 gange i forhold til 802.11g udstyr, hvis det passer så kunne det måske være noget for min bror, for sådan som hans netværk køre nu dur bare ikke 😩