det er muligt at der er andre der har lavet det samme nummer ... men så burde de F###### også blive busted .. det er jo totalt tåbeligt fuldt bevidst at sætte andres liv på spil på den måde ...
I min verden burde politiet have muligheder for at beslaglægge folks køretøjer i en vis periode, evt sammenfaldende med en frakendelse af kørekortet ..
Desuden mener jeg, at der ved ethvert trafikdrab, hvor bilisten har kørt for stærkt, og især der hvor det viser sig at folk har kørt ræs, prompte falde en sigtelse for uagtsomt manddrab, og en frakendelse af rettigheden til at føre et motorkøretøj PERMANENT.. for vedkomende der har kørt....
Flame mig, gør hvad i vil... jeg har mistet en kammerat, fordi to unge mennesker troede at de selvfølgelig kunne køre omkap med 140 i timen inde i byen, uden at der skete noget ved det ... og der er tilsyneladende ingen af de to der har lært noget, for efter at de har fået et betinget frakendelse af kørekortet, kører de begge stadig med hovedet under armen... og praler af det .... *Fjern deres biler siger jeg ....