Køre uden rat

Hyggehjørnet d.  18. september. 2007, skrevet af JabbaDungo
Vist: 423 gange.

JabbaDungo

Superbruger
Tilføjet:
18-09-2007 13:30:48
Svar/Indlæg:
355/97
Som Overskriften lyder syntes det er totalt sygt,, MEN måske skulle man evt feje for ens anden dør inden man fejer for andres,,

der er jo osse andre her i lille Danmark der har lavet Næsten det samme Psykopatisk som han har lavet,

min mening er sygt men ok sket er sket og det er det,,, de 2 havde det da sjovt nok og der skete heldigvis ikke noget,

men giv jeres kommentarer
Anonym20219355916

Elitebruger
Tilføjet:
18-09-2007 13:33:41
Svar/Indlæg:
6181/270
sygt siger jeg bare, dælme en dårlig opdragelse manden har fået.
manden har jo selv sørget for at han blev bustet ved at oplyse bilens nummerplade 🤣

lp_larsen

Elitebruger
Tilføjet:
18-09-2007 13:45:04
Svar/Indlæg:
403/71
det er muligt at der er andre der har lavet det samme nummer ... men så burde de F###### også blive busted .. det er jo totalt tåbeligt fuldt bevidst at sætte andres liv på spil på den måde ...

I min verden burde politiet have muligheder for at beslaglægge folks køretøjer i en vis periode, evt sammenfaldende med en frakendelse af kørekortet ..

Desuden mener jeg, at der ved ethvert trafikdrab, hvor bilisten har kørt for stærkt, og især der hvor det viser sig at folk har kørt ræs, prompte falde en sigtelse for uagtsomt manddrab, og en frakendelse af rettigheden til at føre et motorkøretøj PERMANENT.. for vedkomende der har kørt....

Flame mig, gør hvad i vil... jeg har mistet en kammerat, fordi to unge mennesker troede at de selvfølgelig kunne køre omkap med 140 i timen inde i byen, uden at der skete noget ved det ... og der er tilsyneladende ingen af de to der har lært noget, for efter at de har fået et betinget frakendelse af kørekortet, kører de begge stadig med hovedet under armen... og praler af det .... *Fjern deres biler siger jeg ....

finger

Elitebruger
Tilføjet:
18-09-2007 13:53:54
Svar/Indlæg:
571/106
^^Enig med larsen

JabbaDungo

Superbruger
Tilføjet:
18-09-2007 14:09:12
Svar/Indlæg:
355/97
Syntes den her meget mere sygere end ham med rattet http://www.bilgalleri.dk/html/...

CyboKid

Superbruger
Tilføjet:
18-09-2007 14:17:32
Svar/Indlæg:
55/18
Jeg fatter simpelthen ikke at enkelte unge individer kan synes det er iorden at køre på den måde de gør... Jeg mistede en fætter på 14 fordi en ung knægt i lastbil skulle bryde samtlige regler, og smadrede direkte ind i bilen. Det kostede ham en betinget frakendelse af kortet, vi andre stod tilbage med et familiemedlem mindre.

Ingen af de unge snotnæser der farer sådan rundt kan styre deres biler. Langt de fleste har voldtunet deres biler, men det er oftest så gamle nogle biler, at de langt fra kan holde til det.

Når de så har slået andre ihjel, kan de slet slet ikke forstå hvad der skete og hvorfor.
Hvorfor i alverden skal man nogensinde udvise den mindste respekt i strafudmålingen på sådanne individer? De har jo klart vist de ikke har respekt for andre menneskers liv.

Det er forkasteligt at de virkelig tænker så høje tanker om sig selv.

Jeg har oplevet desværre alt for ofte, at når jeg er kommet trillende på mc og har mødt denne slags individer, at de så skal hjerne fremad, helst lang tid før mig.
Hvad det er de får ud af det, må guderne vide, jeg ved hvad min mc kan, og skal ikke hjerne sådan afsted igennem byen.

Mr.

Elitebruger
Tilføjet:
18-09-2007 14:53:59
Svar/Indlæg:
4107/224
Gammel nyhed, men ja, han skulle ha' så mange stokkeprygl at han ikke kunne køre bil resten af hans dage..

Mentos3

Elitebruger
Tilføjet:
18-09-2007 16:11:51
Svar/Indlæg:
4230/89
skal vi nu ikke også huske på at "De Unge" som bliver omtalt her, jo ikke er alle unge mennesker med kørekort, men blot nogle få ud af hver hundrede...

|Ash

Elitebruger
Tilføjet:
18-09-2007 17:12:10
Svar/Indlæg:
2694/107
...Og så for lige at citere John Travolta i Be cool

Chili Palmer: [about a Honda Insight] It's the Cadillac of hybrids.
Martin Weir: But what about speed?
Chili Palmer: If you're important, people will wait.

Hellere køre med stil og med hjerne end at lege brian i en kadett/golf2

/Ash

Luske

Superbruger
Tilføjet:
18-09-2007 19:56:47
Svar/Indlæg:
71/28
hmm køre uden rat ?? det er ikke på mode her omkring , næh der laver brianerne håndbremsevendinger ud over lystbåde for at ende i havnen 🤡 dummernik http://nyhederne.tv2.dk/articl...

MVH Luske

JabbaDungo

Superbruger
Tilføjet:
20-09-2007 14:47:24
Svar/Indlæg:
355/97
Hehe grineren 🙂

Desyncer

Elitebruger
Tilføjet:
20-09-2007 15:23:33
Svar/Indlæg:
825/76
Lol! Så kan han fanme lære det :P Altså chauffør. Båden kan jo ikke gøre for ejeren er tysk. Ej det er gas. HAH bare han ikke er jøde. LOL jeg ryster dem da ud af ærmet i dag 😛

nAlen

Elitebruger
Tilføjet:
21-09-2007 13:48:08
Svar/Indlæg:
687/9
Holder så afgjort med #2 i den sag..imo skulle straffen bare være større på alle tænkelige måder...

Man er edderklapme ik ret skarp hvis man laver det nummer der..

Martin.v.R

Elitebruger
Tilføjet:
21-09-2007 14:47:09
Svar/Indlæg:
8555/439
jeg har set en smader sin fars Jaguar xj6 ,på samme kaj i stubbekøbing 😀