jeg var seriøst indtil omkring 26 og derfra trykkede jeg bare hurtigt på nogen tilfældige og jeg endte på 103 😛 jeg skal nok tage den igen senere og være seriøs.
Felterne indeholder ikke de samme svar fra gang til gang. Dette gøres for at undgå en systemantisk nedbrydning af spørgsmålene, og derved opnåelse af et "rettevejledning" :)
jeg fik 124, men nåede ikke at svare på de 6 sidste da jeg osgå så Discovery samtidigt, syntes ellers jeg var i god tid i starten :D
Nu skal vi jo lige huske på at man sagtens kan være en klovn til logisk tænkning, som denne test går ud på. Den rigtige IK-test er en del større. der skal man ikke kun finde logikken i diverse ting. der skal man igennem 7 (mener jeg det er) tests hvor der kun er en der ligner denne.
og så brændte jeg endda fuldstændig sammen ved de sidste 10, da jeg blev for træt.
så nu er det på hovedet i seng... har før taget en lignende test 2 gange med noget mellemrum og fået 143 begge gange....og 144 i test nationen... så det må være i det leje vi ligger...
natnat 😀
husk på der er over 7 former for intelligens, som ikk kun er logisk tænkning, såsom musisk sans og sociale evner er også nogle af dem...
Denne test, og ja de fleste intelligens test, er udelukkende tal, farver, form, bogstaver og logisk sammensætning... men musisk sans og sociale evner er også en af de 7 anerkendte former for intelligens...
ku man ikk lave en overall "bench" af mennesket?? jeg tror jeg er mennesket i balance.. en hybrid...en lvl50 Paladin, hehe 😲 +9000 i IQmark06 😎
#42 man er jo nødvendigvis ikke klog fordi man har en høj IQ, det eneste den fortæller noget om, er hvor god man er til at tænke "logisk"... dvs at folk med høj IQ, ofte er gode til fks matematik...
hmm, hvordan er det nu, efter de nye karakterskalaer, dumper jeg hvis jeg får 06 her?? 😀
#43 det er netop lige det. Visdommens bog er fyldt med blanke sider... man skriver selv bogen som livet skrider frem og giver en erfaringer 😉 Fuck man må være sej på lvl70,,ehh jeg mener som 70 årig hehehe
#44 du skal ikke være bange når det banker på døren her om lidt... jeg snakkede lige med kommunen, og vi blev enige om det var bedst du kom i beskyttet varetægt, fra alt det Wow der 😛
Anyway, så har #17 ret. Denne test fokusere udelukkende på et logiske tænkning. For at få en mere nøjagtig IQ skal man tage denne http://www.illvid.dk/htm/IQTes...
Som Luther sagde, så er logikken en luder - hvis man scorer højt i sådan en IQ test, betyder det kun, at man kan følge tankegangen hos den, der har lavet testen. Hvis man ser en anden sammenhæng mellem figurerne end den, forfatteren har tænkt på, vil ens svar være forkert, selvom "logikken" kan være lige så rigtig 😉
132 her men det er det sædvanlige når jeg laver den her type test problemet er min evne til at holde fokus længere en 10 min på den slags test og derfor ender jeg altid med at klikke på de sidste 10-15 spørgsmål hehe
132 her men det er det sædvanlige når jeg laver den her type test problemet er min evne til at holde fokus længere en 10 min på den slags test og derfor ender jeg altid med at klikke på de sidste 10-15 spørgsmål hehe.
ENIG - fik dog selv kun 122 :S
Test Nationen som var for 1 år tilbage fik jeg 150!!! så jeg er det levende bevis på at man som håndværker bliver dummere med tiden. :D
#53 det er jo fordi de bruger al deres "logiske kræft" på at løse forksllige IQ-Tests... så når de er færdige, har de ikke mere tilbage, og må vente en dag eller to, før deres hjernekapacitet er oppe igen 😉