Web design

Hyggehjørnet d.  20. september. 2007, skrevet af bamselinen
Vist: 271 gange.

bamselinen

Elitebruger
Tilføjet:
20-09-2007 16:41:56
Svar/Indlæg:
2145/218
Hej alle sammen

Jeg er igang med at lave en hjemmeside men jeg har brug for en kreativ sjæl jeg skal ha lavet nogle knapper men har ikke nogen rigtig ide om hvordan man laver dem( jeg er totalt billede, jpeg, bmp NOOB) jeg har bare hentet en standard skabelon og skal nok få lavet en ordentlig side med tiden men lige PT er mit største problem de her knapper samt logo som jeg skal ha lavet. Med tiden skulle det gerne blive til en firma hjemme side.

Hvis der er nogen der har nogle gode foreslag til hvordan jeg bedst redigerer eller nogen som måske vil hjælpe en NOOb ville det blive værdsat meget.

På forhånd tak
Mentos3

Elitebruger
Tilføjet:
20-09-2007 19:25:57
Svar/Indlæg:
4230/89
hvad er det sådan du skal have lavet... er det knapperne på selve siden, eller er det den grafiske del af det??

djk

Superbruger
Tilføjet:
20-09-2007 23:55:45
Svar/Indlæg:
586/212
du er ikke en noob, du har ikke læst CAD comic hvis du siger sådan.

din hjemme side, både skabelonen og den du selv er ved at stykke sammen, er det i xhtml eller php måsk asp. bruger du css til udseende eller hva.

hvis du bruger css i begge... kan du jo bare "låne" knapperne fra skabelonen.

ellers bare lav dem i paint eller photoshop. skulle ikke være så svært...
ellers ville jeg hendvende mig til en der kan hjælpe dig IRL

Dsan

Gilbert

Elitebruger
Tilføjet:
21-09-2007 07:10:27
Svar/Indlæg:
4089/252
Igang med phptohop tutter, og lær lidt html/css. Bagefter roder du lidt med PHP/Javascript og MySQL, og så er du klar til at lave en HP. 2 år ca :)

Kom igang med at lære photoshop, der findes en masse gode sider på nettet og en masse gode bøger.

bamselinen

Elitebruger
Tilføjet:
21-09-2007 08:32:21
Svar/Indlæg:
2145/218
OKay jeg vil prøve at skaffe mig photoshop det er egentlig bare selve den grafiske del af det, det vil sige at lave knapperne som billeder, jeg har som sagt lånt en skabelon som jeg selv retter i koden men alt det der kreative lort som at skabe logo/knapper/grafik/billeder har jeg aldrig arbejdet med. Sidste gang jeg lavede en hjemmeside var i notepad og i ren html. den skabelon jeg har hentet er lavet i .htm filer så ikke det helt vilde der, jeg er som sagt bare ikke særlig kreativ hvad den slags angår.