Det med at din ene core er koldere end den anden, har jeg samme undring over. Nu har jeg GeForce 7950GX2, som jo faktisk er to kort sat sammen. Min GPU2 er også betydelig lavere end min GPU1.
20 ampere lyder nu heller ikke af meget min PSU har 2x18A (36) ampere. Min den gamle havde 22 ampere, og kunne ikke følge med. Min computer ville slet ikke starte op. Og jeg tror ikke min bruge samme mængde strøm som din gør. Nu har jeg 3 kabinet blæsere og 6 katoderør. Da jeg tog dem fra, virkede min computer som den skulle.
Jeg vil ikke sige at det er din PSU den er gal med, men lyder meget som om at det er den. Men jeg vil ikke have skylden hvis du render ud og køber en, og det ikke er den, den er gal med 😛
Så vidt jeg ved, kan et grafikkort holde til ca. 100 grader, før man skal begynde at tænke på om der ikke skal andet køling på, så tror ikke at det er fordi de bliver for varme.
Medmindre, du evt. kunne få load temp? Ved ikke hvordan du vil gøre det, men kunne være meget rart at se hvor mange grader de var når de er under pres. Men selvfølgelig. Det kan du jo ikke 😛
Jeg vidste ikke at kan kunne bruge ATI tool til nVidia kort egentlig?