Redaktør
Tilføjet:
22-09-2007 10:23:46
Svar/Indlæg:
6368/477
Jeg har et lille, men irriterende, problem. Jeg slukkede min computer igår. Jeg satte den i dvale. Men nu da jeg lige er vågnet, ser jeg at den har tændt sig selv. Og den er overhovedet ikke lydløs, og med alt det lys, er det slet ikke til at sove. Jeg har kigget i BIOS, men der står ingenting om at den skal tænde sig selv det, og jeg har intet program som skulle gøre at den tænder på et bestemt tidspunkt. Men det sygeste var at den havde skrevet min kode for at logge på, så den var altså logget på. Og jeg ved at det ikke er nogen af mine forældre. GØr de ikke når jeg sover, og de har heller ikke min kode.
Når jeg så slukker den helt, sker det samme. Men inden at den booter mit xp, skal jeg vælge mellem default operating system (ved egentlig ikke hvorfor, har kun et OS) og windows xp pro x64. Når jeg bare tænder min computer, står den automatisk på default. Og jeg skal selv op og trykke på windows xp. Hvis jeg vælger default, skriver den bare, i dos, at den mangler nogle filer til at boote. Her har den så fået sig selv til at vælge windows XP. Det forstår jeg ingenting af. Og den havde også selv kommet ind på min bruger.
Er der nogen der evt. kender til dette problem, og vil hjælpe mig? :)