Du kører også klon så hvis du har begge skærme til og det kan du ikke med 2 forskellige opløsninger, jeg ved godt at det står som om det kan, men det kan du ikke.
Hvis du kører XP så lav profiler med hver sin opløsning, dem kan du loade via hotkey og sådan kan du skifte skærm. SÅ kan du justere overscan ind på dem også.
Hvis du kører vista, så gøres det på en lidt anden måde.
Din 19" kører sikker 1280 x 1024 og din fladskærm skal enten kører 1280 x 720 via dvi til HDMI eller 1360 x 768 via dvi til vga eller dvi til HDMI, hvis dit tv understøtter dette via HDMI, mit Pioneer understøtter kun HD opløsninger via HDMI og dermed ville denne opløsning ikke kunne bruge.
Så drop Nview (ektended skrivebord) og klon med mindre du kan kører samme opløsning på begge skærme.
Prøv lige at tjekke om dit tv kan de ting jeg beskriver og find ud af hvad dit behov evt er, for hvis det skal retur kunne det være du skulle vælge et andet tv.
PS De fleste samsung tillader kun 1:1 via VGA, men LG tillader 1:1 over HDMI på mange af deres så måske det bør være det du kigger på.
1:1 betyder at et LCD kun har en rigtigt opløsning. dit tv er nu 1366 x 768, så der er 2 muligheder enden slukker den 3 pixel i hver side så den hedder 1360 x 768 (fordi Nvidia og Ativ driver kun kan kører dette og ikke 1366 x 768) eller også scallere den for at få det til at passe og så ser det ud af H... til.
\René