Elitebruger
Tilføjet:
23-09-2007 06:02:16
Svar/Indlæg:
1978/216
Jeg har et problem med at joine en BF2142 server via Qtracker efter at min PC har været i pause skærm/slumre tilstand.
Jeg har ingen problemer med at være online surfe, msn, ts osv. jeg kan også godt starte selve 2142 op. og kigge på mine stats osv heller ingen problemer i det.
Men så snart jeg vil joine en server. siger den at jeg har mistet min forbindselse til serveren. men kan jeg godt joine fra ingame
Men genstarter jeg først har jeg slet ingen problemer med at joine via Qtracker. spiller så 1-2 timer, hopper af, men hvis jeg vil spille igen 2 timer senere og den har været i pauseskærm/slunre tilstand så har jeg igen samme problemer og skal genstarte før jeg kan joine via qtracker
Jeg har under Enhedshåndtering/Egenskaber for mit netkort "Marvell Yukon 88E8056 PCI-E" prøvet at slå Strømstyring fra "Tillad, at computeren slukker denne enhed for at spare strøm"
men det har ikke hjulpet en skid
jeg har også lagt nyt vista på, men det virker stadig ikke. fatter det ikke da Qtracker/BF2142 har virket fint på vista i flere måneder