Nu har jeg læst psykologi ialt i 4 år, ligger dog nogle år tilbage, og selvom jeg har dyb respekt, især for #0, som har bidraget med meget godt til sitet, vil jeg sige at beslutningerne bunder i noget meget barnligt, såsom at se sig udstillet af andre. - Er det ikke den slags man lærer at ignorere under sin opvækst og opdragelse?
HWT.dk er et godt site med mange medlemmer, og jo flere medlemmer jo flere er der til at irritere, kritisere og alle de andre negative egenskaber folk tillader sig at have på nettet. - Den slags er der bare ingen der er herre over. - Hverken sitet i sig selv, mods eller admins etc.
Man skal forstå, som et medlem af et voksende forum, at man ikke har en rang fordi man har været her længe, at man ikke nødvendigvis respekteres mere eller har mere at skulle have sagt end nytilkomne, og af samme grund heller ikke kan "tillade" sig at lade sig gå på af en sviner i ny og næ.
Jeg synes tråden her er totalt overflødig hvis man alligevel vælger at forlade dette forum, den bedste og mest hensynsfulde virkning havde været at gå i stilhed, hvis endelig man ønsker sitet en god fremtid som man skriver...
AL respekt for din tilstedeværelse mens du gad Martin.v.R. - Men det her er sgu kun synd for dig selv. Du har forståelse for mange ting, men ikke et site under udvikling.
God vind fremover!
/~ashes~