Elitebruger
Tilføjet:
23-09-2007 18:33:45
Svar/Indlæg:
2664/97
Jeg er blevet enig med mig selv om at købe et nyt TV, da det gamle er fra 98. Men selvom jeg har læst en masse herinde rund omkring er der kun kommet flere spørgsmål frem.
Jeg er langt fra sikker på hvad jeg vil have, og er meget usikker på flere ting. Jeg skal have nyt TV, og gerne en DVD optager også. Men hvad jeg skal vælge aner jeg ikke. Jeg vil gerne have mulighed for at sætte computeren til TV skærmen, og spille der på, eller se film fra computeren.
TV: Jeg ved ikke om det skal være plasma eller LCD. Der er fordele og ulemper ved begge, men hvad for nogle? Det er nok det første spørgsmål, som skal besvares af mig selv, før jeg kan komme videre og finde et TV jo. Det skal være 42"+ og kunne køre full HD.
En DVD optager.. Ja der er jeg super blank? Help..
Jeg har et sorround sæt fra JVC, med en reciver, og en dvdafspiller. Kan den bruges stadig? Hvordan sættes de forskellige ting sammen? Den har jo kun Scart indgange. Men det ændre vel ikke på noget, da dvd og computer køre over HDMI kabler?
Lige pt. har jeg hverken kabeltv eller parabol eller noget, men overvejer meget at købe TDC kabeltv, så jeg kan få lidt kanaler og vælge imellem.
Har afsat et budget på ca. 15k til det hele, så må vi se p ådet derfra