Superbruger
Tilføjet:
24-09-2007 17:20:00
Svar/Indlæg:
103/40
Hejsa,
Jeg har det problem at når jeg enten skal lukke eller genstarte, så lukker den godt nok alle programmer og det, men den kommer lige dertil hvor den skal til at gå til "computeren lukkes / logger af" og hvad der nu plejer at stå.
Den kommer lige med sådan en lille blink somom den lige skal til at gå ud til log af skærmen, men den kommer ikke videre.
Den står så bare inde i windows, og jeg kan derfra ikke åbne nogen programmer, så siger den bare "programmet kan ikke startes da vinduet er ved at lukke ned" eller lign. kan ikke lige huske hvad den helt præcist siger.
Der står den så i minimum 4 - 8 minutter før den så først begynder at logge af og lukke ned osv.
Den gør det nok ca. 9 ud af 10 gange. Nogle gange sker det bare at den lukker fint ned, spørg mig ikke hvorfor og hvordan.
Nogen der har prøvet noget lign. eller det samme?
Jeg håber virkelig nogen kan give mig nogle hints her, for det her problem er da ved at gå mig på nerverne.
Jeg har regnet lidt på det, og det er nok et eller andet program der ikke vil lukke ned eller lign. men hvad ved jeg, jeg har engang prøvet at lukke stort set alt (ud over system osv.) ned via jobliste processer, og den gjorde det så allievel.
Tak.