Elitebruger
Tilføjet:
25-09-2007 09:32:17
Svar/Indlæg:
6293/359
Hey guys
som tillæg til Mathis77s vandkølings-eventyr vil jeg bare lige tilføje, at nu står verden ikke længere...Dog har vi fået Coolit Eliminatoren udelukket fra fejlkilderne, så det er jo dejligt
men...
Mine 2 samsung T166 diske er helt døde (dog findes de i bios) med det ny P5K Black Pearl bundkort. Jeg ku installere vista, men efter et par reboots (drivere) så står den ene disk af. Så har jeg lånt 2 maxtor diske af en go kammi, og de gør nøjagtig det samme.
Hvad kan der være galt - har haft den henne ved PC-værkstedet 3 gange nu - sidste gang tog jeg endda taxa, men ak, no luck 😳
Har jeg bare haft for travlt med det hele og har overset en F40 (dvs. det har PC-manden også) eller kan man opleve defekter i onboard Raid-controllere?
Yderligere så kan jeg heller ikk få hul igennem til lyd på onboard-lydkortet, men det kan måske skyldes at jeg har et X-Fi kort i - synes bare ikk det ka være rigtigt...
Hermed et par oplysninger fra mig til jer - håber der er en klog gut derude, som lige kan gi tips - google er ikk min ven mere i denne sammenhæng 😉