Scorede 4151 I 3DMark01 925 i 3dmark03 ________________________________________________________________________________ ________________________________________________________________________________
Køre lige en tur med denne comp tror det bliver meget ens da, Gpu Og Hukommelse på dette kort kun er på 200 Mhz Dog har det dobbelt så mange ram
Min Almindelige Computer Fik Følgene score
4433 i 3DMark01 Hvilket ikke er besynderligt meget forskel, Når mand tænker på dennes computer specs.
Okay du har testet to forskellige computere op imod hinanden, ved ikke lige hvad jeg skal bruge denne test til? Men hvis du vil gøre tråden intressant så smid Geforce 3 Ti 500 over i Celeronen og nævn hvor meget RAM den har så kunne det være noget. :) 🙂
Blev også voldsomt skuffet da jeg skiftede mit TI200 128mb kort ud med et Radeon 9550se. GeForce 3 kortene har alle 128bit ram, hvor FX5500 og 9550se kun har 64bit, så selvom de er et par generationer nyere, så yder de langt mindre i dx8 ting.
Scorede forresten 10k i 3D01 med mit GeForce 3 på en P4 computer, mod ~6.5k med det Radeon 9550se. Resten af computeren var den samme. 😕 Skiftede det så ud med et Radeon 9500np moddet til 9700pro. Gav et ordentligt hop til 20k i 3D01. 😛
Hejsa nu har jeg et problem. Jeg har sat GF3 i denne computer den starter op og jeg installere driver93.71_forceware_winxp2k_english_whql og den installere og jeg skal genstarte
jeg prøver og starte 3dmark op hvor den så fryser. jeg slukker og starter op igen og sætter den ned til 800x600 i resulotion men det fryser stadig samme sted
er der nogle der kan prøve at forklare mig hvad der er galt