#8 Jeg har også en Wii.. Det er første gang jeg har en konsol, idet jeg aldrig har haft et behov eller trang til det, pga. jeg har en computer 😉
Men så prøvede jeg en Wii, og det var det sjoveste jeg har prøvet, man ja det er mest en social konsol, så spiller kun et spil i singel player der på "Godfather: Blackhand Edition", klart et fedt spil hvis man kan lide GTA 🙂
Men hvis man sider og hygger sig en dag med nogle venner, eller er til Lan er det klart et hit 🙂
Den interne plads er kun på 512 mb, men skal jo også kun bruges til savegames, og VC spil. Men der er også lidt hukommelse i Wiimoten, til at gemme savegame.
Men den kan jo læse SD kort.
Nintendos planer er at de vil udgive Alle Nintendo spil til VC. Hver fredag bliver det udgivet nogle nye spil.
Tror heller ikke der kommer prisfald på Wii, men der kommer snart noget. Der har længe været stille fra Nintendo fronten, så tror snart der sker noget! her op til jul.. Håber det er Hdd support 🙂
Der kommer også snart et nyt program så du kan bruge den til mediecenter altså musik, film og billeder.
(man kan evt. blande noget sprut sammen med Wii så har man en rigtig festlig aften hehe bare husk masser af plads 😀 )