mine elskede Panasonic RP50 er afgået ved døden - derfor ville jeg høre om der er nogen der kan anbefale nogle gode (men ikke alt for dyre) in-ear øretelefoner (gerne nogen med extra pads)
De Icemat hovedtelefonjer vi har haft til test her på siden har jeg selv, og jeg synes de er rigtig gode. Der er ekstra pads med, hvilket jeg er glad for. Da jeg har mistet et par... De er rimelig billige, lidt under 200 kr mener jeg..
... 😲 😲 Hvordan pokker kan man sige at iPod høretelefonerne er gode? Det er da nok det værste stykke plastik der nogensinde har været i mine ører.. Uden undtagelse(!). Aldrig har øretelefoner været så smertefulde mod ørene!
Jeg elsker dem ! Spiller helt perfekt, ikke in-ear, men med bøjle, hvilket jeg synes er særdeles praktisk. både til aktivt brug (løb osv.) og til hverdag!
#7 - Det er nok de mest kopierede in-ear hovedtelefoner på markedet, og langt størstedelen af alle dem på eBay er kopier.. Google CX300 fake - og du finder ud af hvordan man som regel kan lure kopierne fra originalerne(meget kompliceret proces, da der er rigtig, rigtig mange forskellige kopier i omløb).
#10 & #11 de sidder suverænt i mine ører, faktisk dem der sidder bedst af alle de høretelefoner jeg har prøvet ! men nu har jeg heller aldrig haft nogen af dem der koster en bondegård.