1. Apparatet returneres uden at blive gjort noget ved, og kunden skal reklamere (bringe sin sag for) mod sælger. (ÅterFørsæljare)
2. Apparatet bliver sendt til Sharp fabrik, for validering/kontrol, og efter dette tages der beslutning om produktet skal udskiftes eller returneres. OBS at denne process kan tage tid, op til flere uger.
Dette ville ikke være sket, såfremt produktet var købt hos SHARP Nordic aktieselskab, for så ville produktet være blevet udskiftet direkte, eller du ville have fået pengene tilbage med det samme.
Denne INFO har bla. bla. bla..
Hvad han siger er, at fordi du har købt vare andet sted end hos Sharp Nordic, så skal tingene kontrolleres først,inden stillingstagen til fejl. Og dette kan tage flere uger.
Vedr. pkt 1, så har jeg jo ikke det oprindelige spørgsmål, og kan kun gætte mig til meningen med det. Men jeg læser det som om, at du skal ikke sende dit produkt, direkte til Sharp, men gøre krav hos den du har købt det af. Hvis du vælger at sende direkte, vil de returnere varen, uden at have gjort noget.
Mvh RAB