Asus P5n-e Sli Netkort Problemer

Bundkort / CPU d.  30. september. 2007, skrevet af bulderhund
Vist: 355 gange.

bulderhund
 
Overclocker
Tilføjet:
30-09-2007 00:45:46
Svar/Indlæg:
15/3
Hej

Jeg har haft lidt problemer på det sidste med at komme på nettet. Har et Asus P5n-e Sli som har virket som det skulle, men en dag valgte det så ikke længere at kunne gå på nettet, kun det lokale netværk.

Efter en masse software fjerning og geninstallering af drivere, valgte jeg at sætte et PCI-netværkskort i.
Det løste så problemet, men nu er det også holdt op med at virke, hvor utroligt det end lyder.

Meget tyder på at det er en hardware indstilling, eller noget andet.

Det virker hverken med vista eller XP, har prøvet med friske installationer både med Vista og XP, uden hel. selv på nyformaterede harddiske.

Har kontrolleret kabler osv. og heller ikke der viste det sig at være nogle fejl...

Håber der sidder en ekspert et eller andet sted der måske ikke har oplevet det, men måske havde et super godt råd😉 🤡
#1
TB
 
Elitebruger
Tilføjet:
30-09-2007 14:39:08
Svar/Indlæg:
767/51
Velkommen i klubben.. Du må for alt i verden ikke installere den driver Windows Update anbefaler at smide på - det fucker det hele op.. Jeg har haft samme problem to gange nu, og det er _svært_ at komme ud af igen. Prøv at søg, jeg mener jeg har skrevet hvordan man løser det igen.


bulderhund
 
Overclocker
Tilføjet:
30-10-2007 15:59:51
Svar/Indlæg:
15/3
Ok.... Men jeg kører Vista, og kan íkke finde en anden driver hos Asus. Kan du hjælpe mig ud?

Problemet er også at det er uregelmæssigt at det ikke virker


ressurex
 
Elitebruger
Tilføjet:
30-10-2007 16:49:22
Svar/Indlæg:
224/94
brug den der følger med cden kun,

Har selvsagt det samme bundkort.

Mit største problem er dog write delay failure konstant, imellem mine 2 320 diske.
Har en raptor som system disk.

Kanon hvis I havde en løsning på dette... øv..