Superbruger
Tilføjet:
30-09-2007 23:13:55
Svar/Indlæg:
440/46
Jeg fik i dag den besynderlige oplevelse, at mit - og min søns - password var ugyldige på min stationære pc, da pauseskærmen på XP home edition havde været slået til. Da jeg genstartede, kunne jeg godt logge ind på min profil med mit password, men så snart pauseskærmen havde været igang, og den spurgte efter password, så var alle passwords ugyldige igen........ :'-(
I samme ombæring røg forbindelsen fra min bærbare til min router, og jeg kunne ikke få forbindelse til netværket,selv om XP godt kunne se det. XP bad om password til netværket, men kunne ikke oprette forbindelse, selv om jeg gav det korrekte password/adgangskode.
Så trak jeg stikket ud på hele molevitten, ventede en halv time, hvorefter jeg langsomt kom op og køre igen.
Sådant noget L... Det eneste jeg har foretaget mig i dag er at opdatere Googles fotoprogram Picasa og så har jeg genstalleret MDAC fra XP CD'en, idet der var gået ged i MDAC'en i forbindelse med installation af en HP ScanJet 3770.
I øvrigt har jeg en Zyxel bredbånd/IP splitter fra Cybercity, som går videre til en Linksys trådløs router, som igen er tilsluttet den stationære via kabel og trådløst til den bærbare.
Jeg er et ?