Tabt partion! Hjælp!!!

Diverse d.  01. oktober. 2007, skrevet af E2X
Vist: 244 gange.

E2X

Elitebruger
Tilføjet:
01-10-2007 20:26:48
Svar/Indlæg:
4018/217
Jeg har den disk med en "tabt" partion.
Eller jeg har kommet til at slette partionen ved installationen af xp ved en fejl...
Jeg har prøvet at få mine data igen med nogle programmer uden held fordi at de var beregnet til hvis man også havde formateret disken hvilket jeg ikke har.
Har bla prøvet System Mechanic 7 pro hvor jeg har søgt efter en tabt partion uden held fordi at der ikke er nogen partion fordi at den er slettet.

Skal dog også lige sige at jeg kommer til Oc-Lan så hvis du kommer til Oc-Lan og ved noget om at få tabt data tilbage og vil hjælpe må du godt sige til!

På forhånd tak!!!
steen

Elitebruger
Tilføjet:
02-10-2007 09:50:00
Svar/Indlæg:
2870/65
Getdataback er et godt program. File scavenger er grundigt, men organiserer ikke filerne.

Ellers kan Spinrite sikkert hjælpe.

E2X

Elitebruger
Tilføjet:
03-10-2007 13:56:49
Svar/Indlæg:
4018/217
1# Er der ikke en måde hvor man kan genoprette partionen?

Problemet er ikke at jeg har slettet filerne men kun partionen
Jeg har så prøvet at oprette en ny partion på disken så den kan ses i xp (så jeg kan få filerne tilbage med et alm program) men da jeg startede xp cd´en op gik den i blå skærm og det har den gjordt flere gange men kun når jeg har den disk sat til hvor jeg har slettet partionen på.
Hvis jeg fjerner disken så starter den som normalt...

Ps disken er sat til med usb

steen

Elitebruger
Tilføjet:
03-10-2007 14:17:28
Svar/Indlæg:
2870/65
Nope....du skal have fat i et såkaldt restore-program som et af dem som jeg har nævnt.

Fyyyyy....du har da vel ikke lavet en ny partition. Det forringer muligheden for at genskabe de gamle filer væsentligt, da du risikere at overskrive de gamle fuldstændigt.

Assassin

Elitebruger
Tilføjet:
03-10-2007 14:55:52
Svar/Indlæg:
1081/37
Hmm Jeg mener faktisk at der ligger et program på kill disk der kan, du kan prøve at hente det og boote op og se.

E2X

Elitebruger
Tilføjet:
04-10-2007 00:29:01
Svar/Indlæg:
4018/217
#3 nej jeg kunne slet ikke komme ind og lave en partion 😛 problemet er bare at det program jeg har ikke kan genskabe filer fra en disk der ikke kan ses i xp.
Alså disken kan ses under fanen "Hardware" i højreklikmenuen "Egenskaber" men kan ikke ses i "Denne computer"

#4 Cool nok jeg vil lige tjekke det ud

#3 jeg vil også lige tjekke de programmer du linker til når jeg har tjekket #4´s bud.