Hej jeg har liget fåget mig en ps3 og den skulle jo efter singe være rimlig hurdi så ville prøve at teste det skal til at lige Linux på detn i morgen Ubuntu så tænkte den bedste måde at teste dens ringe kraft må vil være at prøve at få den til at recover et prasword fra en rar fil eller ligne som jeg selv laver kunne evt prøve at be min gamle pc om det samme men er der nolge der kender et program der kan det som virker i Linux 🙂
Kender ikke lige det du søger men en simpel "tar -zcfv mappe" kan måske bruges. Hvis du ikke har linux på din stationære kan du boote på en ubuntu cd og gøre det derfra, og så selvfølgelig sammenligne tiden.
#2 Ikke mig selv da, var en eller anden side (ret anerkendt) som havde prøvet. Hvor konklusionen var noget i denne her stil: "Idéen er fin nok, men det holder altså ikke i den virkelig verden"
ok 5# har lige selv prøvet det fra cd vil sige vis de har prøvet ubuntu kan de have ret det var lidt sløvt prøvet så en letter vasion Xubuntu og det gik meget hurdi s ringer med det bliver lagt ind i morgen giver lige en tilbage meling :yes: