Superbruger
Tilføjet:
02-10-2007 20:43:57
Svar/Indlæg:
2600/84
Jeg sad stille og roligt med min comp, har lige sat en ny strømforsyning i, det virkede perfekt... den kørte igår i et par timer med den PSU, og ingen problem...
lige pludslig, out of nowhere, bliver skærmen sort og computeren siger som en brandalarm (meget høj og højfrekvent tone, nonstop)... og jeg tænkte bare WTF og slukkede den... åbnede og kiggede inden i
det viste sig at 20pin ATX stikket sad rimelig tæt på CPU blæseren, og jeg tænkte den måske havde fået fat i den og forhindret den i at blæse... og at den så var blevet for varm og var lukket ned... så jeg fixede det, bootede op, ingen problemer, begyndte at overføre til en anden computer via FTP (hvor det også skete første gang), og så BOOM, sort skærm og pivelyd efter et minuts tid...
så prøvede jeg at tænde efter et minuts tid... stadig pivelyd... så tog jeg strømmen fra (på knappen på PSU), ventede et halvt minut, og nu kører den igen... so far intet crash
min PC er som i profil, og PSU'en er en ny Antec Earthwatts 380W, som jeg fik rekommenderet herindefra.
er det PSU'en der ikke er stærk nok elller hvad?