Samlede så computeren og installerede den nye nvidia driver. Men den viser kun et af kortene. Man plejer, at kunne sætte krys ved sli i menuen. Men kan ikke finde den funktion på 163.71 driveren. Har prøvet den gamle driver også og der er kan jeg heller ikke sætte mit andet kort til, så de køre sli. Hvad gør jeg:? :D Vil meget gerne have det andet til, at virke.
Indeunder enhedshåndtering, kan jeg se begge kort. Men jeg har kørt 3mark 2006 igennem og den score 3800. Det er får lidt for så gode kort, så er næsten sikker på ,at det kun er den ene der køre.
Det fungerede fint på mit gamle bundkort. Men det nye nej.
Har først selv fået SLI bundkort for et par uger siden, så er også grøn i det :) Men mon ikke der kommer noget kvalificeret hjælp senere i tråden hehe...
Under grafik information i driveren skriver den pci x16 men der skal stå pci x8 når de køre sli. I enhedshåntering viser den begge kort. Ingen der ved hvad jeg skal gøre.?
Det var så lidt, til andre der har spørgsmål angående P35 chipsettet så er der en tråd herinde som også vedrører det lidt, har ikke læst den helt igennem, men der er sikkert nogle der forklarer det lidt bedre end jeg gør.. 😉