#8 Nej jeg tror ikke at det er IT virksomheder, men der i mod 3F at den er gal med, ser du, under dette års lønforhandlinger lå 3F på den lade side, alle har talt om lønfest p.g.a. den høje beskæftigelse, hvad blev det til ? En frivalgs konto vi først kan bruge til næste år (stort det samme som at udskyde forhandlingerne 1 år) hmm, 14 dg. ekstre udd. (det samme skete for ca 9-10 år siden) så nu kan jeg komme gratis på kurser i en hel mdr. aldrig har jeg fået noget ud af den ordning + at jeg får jo ikke mere mad på bordet af at blive klogere, når. men 3F har ikke formået at efter komme Deres medlemmers krav (fik gennemført en afstemning med et minimalt flertal) det har så bevirket et medlems flugt fra 3F til små, uafhængige og frie fagforeninger, derfor prøver 3F på at gøre sig selv mere synelige bl.a. ved at angribe virksomheder (men den kamp kunne de ikke nosse sig sammen til tage under lønforhandlingerne) og de fri fagforeninger, for på den måde at visse omverden, at de er ennu mindre være og utidssvarende for deres medlemmer. 🤡