Søger et råd ang en (bytte)handel indgået her på siden

Hyggehjørnet d.  08. oktober. 2007, skrevet af Stubkier
Vist: 501 gange.

Stubkier

Superbruger
Tilføjet:
08-10-2007 16:41:35
Svar/Indlæg:
339/15
Hej

Håber på et par kvalificeret bud på hvad jeg skal gøre. Jeg står i den uheldige situation at jeg har indgået en handlen med en bruger (som modforventning) ikke lever op til sin ende af aftalen.

Forløbet er som følger:
Ca. den 30. august indgår jeg følgende (bytte)handle med en bruger her fra siden.
Jeg skal sende følgende til ham
-Cooler Master Realpower M620
-Zerotherm BFT90
-Thermalright Sl-128 SE

Han skulle sende følgende til mig:
-tv tuner
-500kr

Den 13/9 sender jeg mine ting (med lovning om at pengene går ind næste dag). Efter lidt snak frem og tilbage, og mange dårlige undskyldninger for jeg mine 500kr den 2/9.

Tv-kortet har jeg endnu ikke modtaget, afsendelsen af det er blevet udskudt et par gange da sælger ikke har kunne finde IR-modtageren.

Sælger er nu holdt op med at svare på mine PM's, Mails og er heller ikke længere online på sin MSN konto.

Har derudover prøvet at kontakte ham vis SMS, men det eneste jeg fik ud af det var at tog et smut forbi siden her uden at svare på mine PM's!

Hvad er det næste skridt? For jeg føler mig for det første snydt, for de ting jeg har sendt var mere end 440kr værd! Samtdigt synes jeg også at jeg givet sælger lang snor.

Mvh Stubkier
#Devastator

Elitebruger
Tilføjet:
08-10-2007 16:46:43
Svar/Indlæg:
1581/5
kom med navnet.

bluedemon

Elitebruger
Tilføjet:
08-10-2007 16:46:44
Svar/Indlæg:
710/40
tja.... hvis jeg var dig ville jeg tage ned og besøge manden og be om det han skylder dig...... 😉

Sedl

Overclocker
Tilføjet:
08-10-2007 16:47:50
Svar/Indlæg:
260/3
Han er måske æ så quick... giv ham en lille uge.... oftest løser det sig uden ballade.
Ellers har du jo hans adresse / Tlf.

*klonk*

Elitebruger
Tilføjet:
08-10-2007 17:14:49
Svar/Indlæg:
458/22
hmmm ring til ham? det er altid sværere at tale sig fra det end at undlade at besvare en PM :)

Claus35

Elitebruger
Tilføjet:
08-10-2007 20:16:36
Svar/Indlæg:
5410/123
#3 Så vidt jeg kan forstå har han fået sin tid 😉

#0 Det er sgu lidt noget lort 😕 Ring til ham, eller bedre, besøg ham...

Stubkier

Superbruger
Tilføjet:
08-10-2007 21:45:33
Svar/Indlæg:
339/15
Tak for jeres råd og vejledning. Jeg sender ham nu et link til den her tråd og ser om det kan sætte lidt skub i tingene.

Jeg venter til på fredag med at oplyse hans navn - da jeg lige vil give ham lidt mere tid til at komme med en forklaring, eller bedre endnu sende tv-kortet til mig.

Mvh Stubkier

Lenze

Elitebruger
Tilføjet:
08-10-2007 23:39:01
Svar/Indlæg:
1003/92
Hey gutter....

Vedkomne der er tale om er mig....
Yep jeg har været sløv i aftrækket, som én skriver.
Jeg har haft pisse travlt og dette kan jeg kun beklage. og deter ABSOLUT min fejl, og dårlig opførsel fra min side....
Jeg har dog afleveret pakken i torsdags til vores pakke afdeling i det firma jeg arbejder i som plejer at tage sig af forsendelse osv.
Jeg har ingen forklaring på hvorfor pakken ikke er kommet frem, og jeg har ingen T&T nummer da det bliver sendt som firmapost imellem ca 20-50 pakker om dagen...
Jeg er sikker på din pakke dukker op inden for kort tid, da de kan ( og tit )
"nosser" i det der hvor jeg arbejder.
Jeg føler jeg inden for et par dage har givet respons på alle de henvendelser du har givet mig.

Jeg beklager endnu engang dybt, og håber ikke dette går ud over fremtidige handler på HWT, da jeg føler jeg "normalt" lever op til mine aftaler, men denne sag har været lidt "spejlet" fra starten....

Endnu engang kan jeg kun beklage Simon, og jeg håber ikke dette kommer til at præge din / min fremtidige handel på HWT. !

P.S jeg er absolut ikke "et røvhul" som mange "fuskere" er herinde, jeg er bare utrolig "ophængt" af job og privat liv disse dage... 😕

kan kune beklage, belage, beklage, beklage...
Håber du bliver tilfreds når du modtager din pakke...
Jeg sender gerne det beløb du mener denne "sag" har kostet dig, som beklagelse for den dårlige behandling du har fået fra min side !"!

Du har Virkelig været Large... og dette er absolut min fejl !!!!!! :no:

Jeg kan endnu engang KUN beklage.....

Sorry! 😕

CF

Elitebruger
Tilføjet:
08-10-2007 23:44:10
Svar/Indlæg:
4689/105
#7 Fair nok! Det er godt du selv stiller op i tråden. Det kan jo ske for alle at man har meget at se til og det hele 😛

Cena

Overclocker
Tilføjet:
08-10-2007 23:46:48
Svar/Indlæg:
48/2
ja syntes også det er godt du selv stiller op i tråden og forklare din sag...du behøvede ikke stå til ansvar over for os alle, men gjorde det alligevel 🙂

Claus35

Elitebruger
Tilføjet:
09-10-2007 06:34:38
Svar/Indlæg:
5410/123
Helt enig 🙂 Jeg syntes det er topdollar, at du bare stiller op i et offentligt forum, og ligger dig på dine gradende knæ og undskylder. Det er sgu flot 🙂

Jeg løber i hvert fald ikke skrigende væk, hvis jeg ser dit navn i en salgstråd i fremtiden 🙂

NickKokkedal

Superbruger
Tilføjet:
09-10-2007 16:09:04
Svar/Indlæg:
2600/84
7#

no doubt

Stubkier

Superbruger
Tilføjet:
09-10-2007 18:27:25
Svar/Indlæg:
339/15
Der er styr på det hele :) skal vi ikke bare lukke den tråd :) er også kommet af med de galde jeg havde brug for.

Mvh Stubkier