Hey gutter....
Vedkomne der er tale om er mig....
Yep jeg har været sløv i aftrækket, som én skriver.
Jeg har haft pisse travlt og dette kan jeg kun beklage. og deter ABSOLUT min fejl, og dårlig opførsel fra min side....
Jeg har dog afleveret pakken i torsdags til vores pakke afdeling i det firma jeg arbejder i som plejer at tage sig af forsendelse osv.
Jeg har ingen forklaring på hvorfor pakken ikke er kommet frem, og jeg har ingen T&T nummer da det bliver sendt som firmapost imellem ca 20-50 pakker om dagen...
Jeg er sikker på din pakke dukker op inden for kort tid, da de kan ( og tit )
"nosser" i det der hvor jeg arbejder.
Jeg føler jeg inden for et par dage har givet respons på alle de henvendelser du har givet mig.
Jeg beklager endnu engang dybt, og håber ikke dette går ud over fremtidige handler på HWT, da jeg føler jeg "normalt" lever op til mine aftaler, men denne sag har været lidt "spejlet" fra starten....
Endnu engang kan jeg kun beklage Simon, og jeg håber ikke dette kommer til at præge din / min fremtidige handel på HWT. !
P.S jeg er absolut ikke "et røvhul" som mange "fuskere" er herinde, jeg er bare utrolig "ophængt" af job og privat liv disse dage... 😕
kan kune beklage, belage, beklage, beklage...
Håber du bliver tilfreds når du modtager din pakke...
Jeg sender gerne det beløb du mener denne "sag" har kostet dig, som beklagelse for den dårlige behandling du har fået fra min side !"!
Du har Virkelig været Large... og dette er absolut min fejl !!!!!! :no:
Jeg kan endnu engang KUN beklage.....
Sorry! 😕