ang. tilbage levering af defekt vare / udland

Diverse d.  08. oktober. 2007, skrevet af Drunken
Vist: 198 gange.

Drunken

Elitebruger
Tilføjet:
08-10-2007 21:01:37
Svar/Indlæg:
1107/258
hvor langtid må der gå ? har en skærm som har været til rep. i flere måneder nu og som måske ikke bliver dækket af den garanti jeg blev bild in var tilstede både af butikken i england og med Sharp danmark her hjemme. haft den siden slut marts men været til rep siden juni... og måske vil sharp ikke lave den for deres regning på trods at de har sagt det er en fabriks fejl på modellens serial nr, 701 udgave.

drejer sig om Xd1E46# men er der nogle specielle regler omkring det ? butikken gir mig 1 års garanti/reklamation så kan der refunderes noget når nu det er dokumenteret fejl `?` gav lige knap 16K for det og eneste jeg har fortrudt er sharps service. ellers fint tv.

grunden til jeg ikke har sent til butikken endnu er at det ville koste mig 1700kr i fragt og når nu sharp for måneder siden sagde de kunne lave det....... Gratis.... :no: viser sig at de vil kreditere nogle.. så gad vide om nogle ikke er mig ^^ /slap.

tjekker op på tråden imorgen eftermiddag. håber der er nogle som har prøvet noget lign og ved hvordan landet ligger.