Vista - de skjulte settings

Software d.  09. oktober. 2007, skrevet af KleitusIV
Vist: 392 gange.

KleitusIV

Redaktør
Tilføjet:
09-10-2007 20:28:02
Svar/Indlæg:
4295/306
Hey

Er der nogen der kender en rigtig god hjemmeside til at finde rundt i de skjulte settings i Vista?

Jeg er perfektionist når det kommer til min computer, og jeg er ved at gå amok over de små "smarte" oversættelser windows laver for mig. Mappen hedder "Program Files" og alle installs viser "Program Files", men windows stifinder er så dejlig at oversætte til "Programmer". Eller værre at mappen start menuen i virkeligheden hedder "Games" men bliver oversat til "Spil" for mig, og så er der pludselig 2 mapper der hedder Spil ved siden af hinanden, men det er der så ikke for den anden hedder i virkeligheden "Games" og de 2 ligger hvert deres underlige sted...argh ja I kender det måske.

Eller den smarte nye Spil genvejs samler som jeg faktisk synes er ret genial - hvis man ellers er heldig at den detecter ens spil, for gør den ikke det kan man kun kopiere en genvej derind som ser røv-ringe ud og får ikke den smarte funktionalitet med det officielle front-billede og web-links osv. Hvordan laver man en ordentlig genvej ligesom de spil den har detected? Hvor er denne mappe og hvordan fixer man de settings?

Ja alt sådan noget i den stil...

Håber der er folk som kender et godt sted på nettet.

/Kleitus
TontonE

Superbruger
Tilføjet:
09-10-2007 21:53:48
Svar/Indlæg:
1093/51
http://vistaguide.dk/ er god 🙂

KleitusIV

Redaktør
Tilføjet:
09-10-2007 23:37:08
Svar/Indlæg:
4295/306
Ja har også været forbi den og der er gode ting, men synes stadig der mangler et par ting... 😕