Her 2 uger senere er status nu:
Det hele endte med, at jeg fik mine 1500kr igen for black pearl brættet... som jeg så fyrede af på et ASUS X38 Maximus Formula...
det hele blev samlet igen med samsung diskene her onsdags, men jeg kunne stadig ikke få vista installeret, da diskene blev ved med at falde ud af RAID... yderligere kørte en installation på 1 disk heller ikk for godt... og tilsidst var der udfald i bios med diskene og de sagde underligt... så de har nok været ved at gå helt i stykker i over en måneds tid... Dem fik jeg så smidt til RMA i fredags, og her i dag har jeg så fået pengene igen, som jeg så bruger på 2 raptor 74gb, 16mb cache.. de kommer med posten imorgen eller torsdag.. glæder mig
Det bliver spændende om jeg så får computeren op at køre... men mon ikk? selvom intel har bekræftet, at de har store problemer med deres nye onboard-sata-controllere... ja det er jo helt ude i hampen noget af det de foreslår, som at kun benytte WD-diske, kun bruge port 3-5 og trykke shift+F10 og slette filer under install... men det korte og det lange er, at der ingen problemer er med XP