Superbruger
Tilføjet:
10-10-2007 15:20:54
Svar/Indlæg:
15/8
Hej.
Jeg har opgraderet min computer. Har købt følgende:
Asus P5KC med intel P35 chipset, Core2duo 6750, Inno3d 8800 GTS 320, 2 gb kingston ram, Samsung sata 320GB, Ny windmill 400W powersupply, XFi Fatality Extreme lydkort. Alt i nyt grej og endnu ikke været OC.
Nu har jeg prøvet 3 gang at installere Vista og får problemer hver gang. Jeg har installeret de medfølgende drivere samt opdateret over nettet (både MS samt producenternes drivere) de første gange haft problemer med at maskinen ved genstart stoppede under indlæsing. Dertil at explorer ikke kørte når jeg ville ind i kontrolpanel. Troede nu at jeg havde fundet frem til at der var problemer med Ide driveren for jeg fik tit fejl efter jeg havde installeret brænderprogrammer. Har imorges, efter at maskinen helt har været slukket, at den så i windows stopper med at reagere, fryser.???? dette uden nogen brænder programmer er installeret. Har kontrolleret DMA settings er slået til. Men stadig fejl.
Jeg har mit bundkort mistænkt for at lave fejl men er ikke sikker (har stadig returret) syntes efterhånden jeg har prøvet alt. Får dog hele tiden en eller anden fejl. Syntes ikke Vista burde være så svær at få til at fungere på mit nye hw.
Vil gerne køre vista da det var en af grundene til køb af nyt hw. Så er der nogen der kan hjælpe eller har nogen ideer så endelig skriv.....
Mvh / Popsi.