#4 Jeg er helt enig, og ift. licens-sagen, er det jo heller ikke DR vi skal se som "svinet"; DR journalistik har da altid været god kvalitet (isør med Reimar Bo ! ;) )
Det er den regering der endnu ikke har ladet licensen blive betalt over skatten, der er skyldneren.
Jeg fik idag et girokort på 1200 kr. og synes da det er komplet vanvittigt, jeg skal betale licens, af flg. årsager:
1. Jeg har et tv, men uden antenne kan jeg intet modtage (jeg smider sku ik mit 32" Sony Widescreen CRT TV ud for at undgå dårlig samvittighed når jeg lyver og afmelder licens-betalingen) - jeg overvejer at tilmelde mig noget kabeltv, men DR er ffs den sidste kanal jeg leder efter noget jeg gider se på.
2. Min pc på 225MHz og 32MB ram, 4MB grafik, kan ikke streame en skid! men pga. min dl-hastighed på mere end 256kb/s er jeg alligevel licens-offer.
3. Jeg har en clock-radio, som er mit "ur-på-væggen" - og det er alt hvad den skide clock-radio gør. Jeg ved godt jeg kan modtage radio på den, men helt ærligt: jeg giver ikke en skid for at høre mainstream PIS i radioen, og af samme grund stinker MTV.
FUCK regeringen ! Ethvert folketingsmedlem er sq da ligeglad med om han skal betale licens, og det her er da bevis på de tjener for meget.
DR er ligesåmeget ofre som jeg er! Det er regeringens beslutning,
at DR skal have pengene.
Lad det dog for helvede gå over skatten - Det er sku da i det mindste fair.
Hilsen en kontanthjælpsmodtager.
Stem på Socialdemokratiet! og Helle NUDE!