Msn vil ik starte

Software d.  10. oktober. 2007, skrevet af pedeskede
Vist: 257 gange.

pedeskede

Overclocker
Tilføjet:
10-10-2007 17:55:58
Svar/Indlæg:
6/3
hver gang jeg starter min pc starter msn ik op mere... når jeg så vil starte programmet manuelt sker der ik noget ( men programmet starter i joblisten og kan køre mange stk messenger uden nogen starter op synlingt)

hvordan fixer jeg dette problem? .. jeg har fjernet programmet flere gange og geninstaleret...
ydermere kan min pc ik lukke ned af sig selv mere .. dette skete samtidig med msn problemet????

jeg køre vista home

jeg har fuld opdateret norton og kørt en scanning så ingen virus.. har også kørt ccleaner og gav heller ik noget.. nogen af jer der kan hjælpe???

ps.. msn starter fint under fejlsikret tilstand ligesom den oså lukker fint og hurtigt her
Goaguy

Elitebruger
Tilføjet:
10-10-2007 20:53:14
Svar/Indlæg:
3410/199
Tools --> Options --> General.

Sådan er det i hvert fald i den engelske version.

Check dette billede:

ITSupporteren

Overclocker
Tilføjet:
10-10-2007 21:44:34
Svar/Indlæg:
71/1
jeg tror du lige skal lave en systemgendannelse, du kan jo bare kører tilbage til den dato hvor du ved at pcen kørte godt.
i xp er det: start-programmer-tilbehør-systemværktøjer-systemgendannelse.

pedeskede

Overclocker
Tilføjet:
10-10-2007 22:09:28
Svar/Indlæg:
6/3
goaguy -> problemet er at msn slet ik kan starte. selvom jeg dobbeltklikker på iconet på skrivebordet fx... men den åbner i jobliste... bare ik som noget aktivt på skrivebordet

ITSupporteren -> det har jeg prøvet... den går så i blå skærm efter 10 min hvor den prøver at lukke computeren, mæler fejl og starter op normalt igen uden at have udført gendannelsen :(

Goaguy

Elitebruger
Tilføjet:
10-10-2007 23:12:29
Svar/Indlæg:
3410/199
#3 --> Har du prøvet et køre "Windows repair" fra din installationscd? Ellers så prøv det 😉