Problemer med XP efter vista skin installation..

Software d.  13. oktober. 2007, skrevet af Rasobu
Vist: 505 gange.

Rasobu

Overclocker
Tilføjet:
13-10-2007 11:40:12
Svar/Indlæg:
12/10
Hej

jeg prøvede, til min STORE fortrydelse at installere et Vista skin på min Windows XP og nu får jeg denne meddelelse hver gang jeg vil installere noget nyt:

System-DLL'en user32.dll blev flyttet i hukommelsen. Programmet vil ikke køre korrekt. Flytningen opstod, fordi DLL'en C:\windows\system32\shell32.dll brugte det adresseområde, der elleres var reserveret til windows DLL-filer

Nogen der ved hvordan jeg kan komme af denne fejlmeddelelse?
Mads321

Elitebruger
Tilføjet:
13-10-2007 12:25:01
Svar/Indlæg:
3162/326
Går ikke ud fra du kan lave systemgendannelse.

Følg nedenstående, og indlæs et tidligere systemgendannelsespunkt (fra før du lavede vista skin selvf.)

"Please follow these steps to reinstall the System Restore function.

1. Click Start, click Control Panel, switch to Classic View and
double-click Folder
Options.

2. Under the View tab, click to check "Show hidden files and folders", and
uncheck
"Hide protected operating system files", click Ok.

3. Launch Explorer or double-click My Computer, locate to C:\Windows\inf,
right-click on SR (SR.inf) and select install.

4. If the system requests the XP CD, please insert the CD into CD-ROM and
finish
the installation according to the instructions.

I hope this helps."

mtum

Overclocker
Tilføjet:
13-10-2007 13:44:16
Svar/Indlæg:
280/13
Ja altså en god leveregel er, at hvis noget er gratis, så er det fordi der følger noget lort med i baggrunden (dog med undtagelser, men lav altid lidt research, før man henter noget, man ikke har erfaringer med).
Disse skidte programmer skal betale for softwareudviklingen, altså noget spyware eller adware.
Og jo sværere ovennævnte er at fjerne igen, desto bedre resultater opnår sponsorerne.

Hvis ikke mads321´s råd virker, så er mit bedste råd, at du går ind på:

http://www.spywarefri.dk/forum...

og opretter dig som bruger, og derefter opretter en tråd, hvor de hjælpsomme eksperter plejer at kunne løse det meste.

Mvh. Martin

tatoo1956

Overclocker
Tilføjet:
14-10-2007 11:18:36
Svar/Indlæg:
1630/101
Hej :no:

Jeg testede det også og afinstallerede det med det samme, det er sandsynligt at du har fået spyware så test din PC - ellers lykke til, desværre ligner det så en formatering - det så lækkert ud men var noget skidt, det viser kompetencen hos bladet som anbefalede det, jeg troede også at de havde testet det ordentligt men... viser bare at de ikke er for smarte alligevel 😎

Lykke til fra Tatoo.