Fejlmeddelse i XP

Software d.  14. oktober. 2007, skrevet af mrl
Vist: 600 gange.

mrl

Overclocker
Tilføjet:
14-10-2007 00:50:16
Svar/Indlæg:
2/1
Jeg har købt en Znote 6625WD efter at have læst om den her på siden.
jeg købte den med Windows XP PRO installeret.
Den er dog ikke så hurtig som jeg havde forventet, når jeg trykker på et program icon eller en fil, kan der godt gå 10-20 sekunder før der sker noget, selvom der ikke er startet andre programmer.
Når jeg prøver at installere Autocad MEP 2008 kommer der en fejlmeddelse som siger "Denne installation er forbudt af systempolitikken, kontakt system administratoren. F:\support\msxml\msxml6.msi" ?????????
Det skal lige siges at jeg er logget ind som administrator.
Er der nogen der ved hvad problemet er. Jeg har hørt om flere der for samme besked når de prøver at installere Autoca MEP 2008 på Znote 6625WD.
Advanced

Elitebruger
Tilføjet:
14-10-2007 01:07:51
Svar/Indlæg:
6899/119
Mit bud er at geninstallere windows xp i første omgang.

Det plejer gerne at hjælpe på mange problemer.

Mentos3

Elitebruger
Tilføjet:
14-10-2007 20:33:48
Svar/Indlæg:
4230/89
#0 er det en "prøveversion" af Autocad du har lånt, eller hvad?

mrl

Overclocker
Tilføjet:
14-10-2007 23:28:12
Svar/Indlæg:
2/1
Nej det er ikke en "prøveversion" jeg har lånt

hrjan

Overclocker
Tilføjet:
07-11-2007 14:25:05
Svar/Indlæg:
1/0
du har instaleret tpm fra zepto jeg tror ikke den understøtter xp
jeg har løst ovenstående promplem ved ikke at instalere tpm, jeg ved ikke om det kan fjernes ved tilføj og fjern programmer ellers er der kun den hårde vej geninstalere xp og bed den om at formtere din disk.

jeg havde succes med at instalerer div programmer fra autodisk bagefter bla acad

Trusted Platform Module
Denne maskine understøtter Trusted Platform Module også kaldet "TPM" som er næste generation af kryptering (Er baseret på en extra hardware chip på motherboardet) og i sammenarbejde med Windows VISTA Ultimate som understøtter "BitLocker Drive Encryption" kan man virkelig opnå den bedste form for beskyttelse af sine data. da det er krypteret på hardware stadiet og ikke via software.

mrl

Overclocker
Tilføjet:
21-11-2007 13:33:07
Svar/Indlæg:
2/1
Fejlen er fundet i samarbejde med autodesk. Da Zepto installerede XP på maskinen blev den koblet på deres domæne, restriktionerne fra dette domæne er overført til maskinen. Enten skal XP geninstalleres ellers kan følgende link hjælpe, det er fra Autodesk og beskriver en ligende fejl under en installation.

http://discussion.autodesk.com...