Jeg skal snart bygge en ny computer. Ville høre om nogle kan anbefale nogle gode kabinetter. De må gerne holde computeren støjsvag hvis dette kan lade sig gøre 🙂
Kan helt sikkert også anbefale Antec's kabinetter. P182 er vist "flagskibet" pt. Selv har jeg et Sonata II. III'eren er på markedet og sælges med en Antec PSU på 520W (hvis jeg husker rigtigt)
Jeg har et Thermaltake Soprano VB1000BNS... meget stilfuldt og med fingerskruer, låse dimsidutter osv. så man behøver ikke værktøj til noget som helst.. 🙂
#7, Det er ikke nemt at skjule kabler i. Men skal samle en computer med et Antec P180 i her i weekenden, så må jeg jo se om jeg forelsker mig i det... 😛
CM Stacker 831. Deres nye skud fra Stacker serien. som også er et fedt kabinet.
Det er de kabinetter der er blandt mine favoritter. sidder selv med et 810 med window og det siger ikke en lyd.. hehe.. men kan nok også have noget at gøre med indholdet i maskinen.. 😉
Nu ved jeg selfølgelig ikke hvor meget du vil ofre på et kabinet, og det her er ikke billigt, men kiggede selv på det da jeg skulle have et nyt, grunden til det ikke blev det, er størrelsen. http://www.edbpriser.dk/Produc...