Elitebruger
Tilføjet:
16-10-2007 15:04:41
Svar/Indlæg:
2333/391
Hej,
Er denne nyhed gået forbi mit hovede eller hvad?
En kollega fortæller mig idag, at det er muligt at crack en Xbox 360, så det er muligt at køre andet software på den? så som vi kender det fra de gamle dage med den første Xbox? de kørte jo som små server og mediacenter og hvad ved jeg...
Er det virkelig muligt? eller er det en and? Han påstår det er rigtig, og at han skal ud og se det i næste uge med sine egen øjne?
Jeg spurgte ham flere gange om det ikke var en Xbox 1 han snakkede om? han sagde nej at det var den hvide Xbox 360...
Hele diskutionen kom vi ind på da han nægtede at købe en Xbox 360 Elite, fordi hans såkaldt ven havde fortalt ham at den var mere låst end den første Xbox 360? er det virkelig rigtig?? hmmm... Har lige købt en Xbox 360 Elite, og er kun rigtig meget tilfreds :)
Jeg sagde til ham at hvis det var rigtig at hans ven havde cracket Xbox 360, burde han måske dele nyheden med resten af verdens befolkningen hehe...
Jeg er godt klar over den kan chippes, så den kan køre brændte spil, men ligefrem cracket så der kan lægges andet software ind ???
Hvad siger I gutter????