Elitebruger
Tilføjet:
16-10-2007 15:31:37
Svar/Indlæg:
303/32
Jeg har læst en del artikler herinde og andre steder, men jeg har svært ved at finde det hardware som er bedst. Jeg samler selv, og kan godt oc en smule selv.
1. Det er til spil som Crysis, COD4 og ligne spil. Opløsning 1680 x 1050 gerne alt i max.
Det bliver vista som jeg skal køre på min nye pc.
I 64 bit udgaven, så hvordan skal en ram opsætning være. 2 x 2 gb-ram klodser eller 2 x 1 gb-ram. Kan ikke forstille mig med tiden så bliver det 4 gb-ram som er vejen frem i spil. Men er ikke sikker på det er lige nu.
Ram 2 eller 4 gb-ram
DDR 2, da ddr3 er for dyrt. Jeg forventer ikke at skulle oc meget. Måske få den op på 2.8-3.0 når de 2.6 ikke er nok i gaming. Så.
pris leje ca 2000
2. Grafik kort 8800 gts m 640 mb ram
Læste i dag at 8800gt vil være lige så godt som ultra udgaven. Det få mig til at evt. at vente lidt, eller er det bare salgstale?
3. Q6600. Mangler en godt køler til denne. Og jeg skal ikke have vand på nogen måde. Og skal ikke støje sindssygt men behøves ikke være110 % lydløs.
Har ikke sat pris på køler da jeg plejer at bruge in-a-box.
4. Bundkort. det skal være p35, da det er hvad flest folk anbefaler.
Det er en god ydelse på bundkortet som er vigtigt og stabil.
God raid til mine 2 raptor 36,7 gb hd
Wifi er slet ikke aktuelt. men eller skal det være en bundkort med god ydelse og stabilt
ASUS P5K AiLifestyle Series, er der ydelse forskel mellem dette kort og så ASUS P5K Premium/WiFi-AP Black Pearl Special Edition??
Hvad er dit bud. 🙂 🙂