Heyy, jeg skal snart til at købe en ny comp, og vil gerne se hvad i siger til den. Kom endelig med forslag, forbedringer etc. jeg vælger selv delene fra SHG, og de samler så for mig.. (har egenligt selv samlet en pc før selv, men orker det ikke nu :P)... og 450 kr. for montering er da ikke så galt... mit budget er max 14.000 kr... bor selv i sjælland så kan ikke afhente compen, men når man sender den som forsigtig pakke går det nok?
CPU : Q6600 (skal prøve at se om jeg kan få en G0) CPU køler: Zalman 9700 LED.. ? er den god nok ? vil jo gerne overclocke lidt, de har også nogle andre så som Scyhte Samurai Master, Thermal BIgtyp VX...
Graffikort : Inno3d 8800 GTX
Harddisk : Western Digital 500 GB 16 mb cache AAKS
Lydkort: Creative X-fie Xtreme Music
og så lige et floppydrev, G5 mus, logitech tastatur, Asus dvd/cd rom drev, og en sandberg mussemåtte, (skærm (Syncmaster 959NF) og empire gaming headset har jeg)
PSU : Be Quiet STRAIGHT Power 650 watt
Kabinet: Tjoeh er lidt i tvivl her.. jeg vil rigtig gerne have et kabinet med super airflow og holde cpu'en rimelig kold (tør dog ik bruge vandkøling)..., det skal siges at jeg ALDRIG går til lan partys, så vægten er ikke et problem, men jeg har hørt at aluminium aflder varme.. kan det betale sig at købe et aluminium kabinet, hvis man er ligeglad med vægten?
Anyways, jeg har kigget på et par kabinetter med et par blæsere i :D :